Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Location til gruppefoto i KBH
Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 15-08-06 14:35

Hej gruppe. Kender I nogle gode steder man kan tage gruppebilleder
i København? Mit kor - ca. 25 personer - skal have taget nye
billeder i slutningen af denne måned, og vi skal finde et velegnet
sted at tage dem. Det bliver en aften, (fra kl. 19), og da man jo
ikke aner noget om vejret, skal der være mulighed for at tage det
indendørs.

Vi har overvejet Statens Museum for Kunst, Glyptoteket, Diamanten
og Dansk Design-center - men andre forslag er meget velkomne.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : Kris

Dato : 15-08-06 16:04

On Tue, 15 Aug 2006 15:35:18 +0200, Jens Gyldenkærne Clausen
<jens@gyros.invalid> wrote:

>Hej gruppe. Kender I nogle gode steder man kan tage gruppebilleder
>i København? Mit kor - ca. 25 personer -

snip

>Vi har overvejet Statens Museum for Kunst, Glyptoteket, Diamanten
>og Dansk Design-center - men andre forslag er meget velkomne.

Hvad med det nye operahus på holmen. Det har også et stort udhæng, som
kan tage det meste af regnen.

Samtidig er stedet passende til et korbillede. Man synger jo også
indendøre

Videre bør lyset - på en god sensommer aften - falde ind mod forsiden
af hovedindgangen og således være en flot baggrund til koret.

Just my 2 cents

MVH
Kris - Hvidovre

Fra : Leif Langgaard

Dato : 15-08-06 17:21

> Vi har overvejet Statens Museum for Kunst, Glyptoteket, Diamanten
> og Dansk Design-center - men andre forslag er meget velkomne.

Hej

Du skal helst bruge et sted med trapper, således i kan "stables" ovenpå
hinanden, husk at i skal stå så tæt bag hinanden som muligt, for at få
dybdeskarpheden til at række, og stil så skarpt på en i 2. række hvis i
f.eks. står i 4 rækker, så udnytter du skarphedsdybden bedst!

Held og lykke!

--
Leif Langgaard
GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS: