Foto
IBM760 5420
Teil 3020
søger billede til plakat tryk
Fra : Jacob Gillesberg

Dato : 15-08-06 14:09

Hej gruppe

Jeg søger et billede af en eller flere appelsiner som kan bruges på en
plakat der måler 500 x 700 mm og evt. som forside til et katalog. Plakaterne
skal hænges op på DTU i Lyngby og IHK i Ballerup. Kataloget skal trykkes i
5.000 eksemplarer og deles ud på DTU og IHK. Det må godt minde lidt om de to
billeder jeg har linket til.

http://www.studerende.dk/vpkatalog/billeder/appelsin_1.pdf

http://www.studerende.dk/vpkatalog/billeder/appelsin_2.jpg

Håber jeg har ramt rigtig gruppe og der er en som hjælpe.

På forhånd tak

Jacob Gillesberg

Fra : ;o\)-max-

Dato : 15-08-06 14:19

"Jacob Gillesberg"
> [...]
>
> http://www.studerende.dk/vpkatalog/billeder/appelsin_2.jpg
>
> Håber jeg har ramt rigtig gruppe og der er en som hjælpe.

Uhm - tynd is her - du ku lave det som en udfordring eller
konkurrence of poste ideen i billedsnak gruppen, det ku' være
sjovt,længe siden der har været en bunden opgave. ,o9-max-

Fra : Jacob Gillesberg

Dato : 15-08-06 14:32

"-max-" <max@bamarzone.dk> wrote in message

> Uhm - tynd is her - du ku lave det som en udfordring eller
> konkurrence of poste ideen i billedsnak gruppen, det ku' være
> sjovt,længe siden der har været en bunden opgave. ,o9-max-

Så har jeg postet der ;)

--
Jacob Gillesberg

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-06 17:28

Der er folk der ligefrem sælger den slags

http://www.polfoto.dk/polfoto/search.cmd?searchtype=SIMPLE_SEARCH&fritekst2=
appelsin

Poul B-H

Fra : Finn Jensen

Dato : 15-08-06 17:59

"Jacob Gillesberg" <jacob@_remove_gillesberg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.studerende.dk/vpkatalog/billeder/appelsin_2.jpg
>
> Håber jeg har ramt rigtig gruppe og der er en som hjælpe.

Du kan prøve om du evt. kan finde nogle her du kan bruge
http://commons.wikimedia.org/wiki/Forside
Billeder er under GNU licensen og kan benyttes frit

--
De Bedste Hilsner
Finn Jensen

Fra : Festfagbogen.dk

Dato : 20-08-06 22:45

> [...]
>
> http://www.studerende.dk/vpkatalog/billeder/appelsin_2.jpg
>
> Håber jeg har ramt rigtig gruppe og der er en som hjælpe.

Prøv på www.fotokritik.dk og søg på appelsiner.
Der finder den nogle stykker der måske kan bruges.

Ang. tryk.... Jeg ved ikke om du har fundet et trykkeri endnu, men jeg kan
da lige anbefale www.hedahl.dk
De er meget pålidelige er har hurtig levering i både digitaltryk og offset
tryk.

mvh.
Michael Henriksen
Tilmeldt dig gratis på www.festfagbogen.dk