Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hurtigste fremkald
Fra : rasmus carlsen

Dato : 15-08-06 06:06

Hejsa,

Jeg skal i morgen (evt. torsdag) bruge nogle billeder. Hvor for jeg dem
fremkaldt så hurtigt? Prisen er (næsten) underordnet.

ras

Fra : Just Me

Dato : 15-08-06 07:26

PhotoCare Glostrup.. De er hurtige :)

Fra : rasmus carlsen

Dato : 15-08-06 07:47

"Just Me" <morten2005@gmail.com> skrev i en meddelelse
> PhotoCare Glostrup.. De er hurtige :)

- men hvor hurtige ... og er de hurtigere end andre photocare?

Fra : Max

Dato : 15-08-06 08:01

Hej rasmus

> - men hvor hurtige ... og er de hurtigere end andre photocare?

De fleste lidt større foto bikse kan klare fremkaldelse på 1 time.

Mvh Max

Fra : Kenneth

Dato : 15-08-06 08:02

Jamen så gå da ned til din lokale fotomand - han har sikkert 1 eller 2 times
fremkaldelse
Selv bruger jeg Hørsholm Foto til den slags - rigtig god kvalitet og service
til let forhøjet pris

/Kenneth

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 15-08-06 08:12

rasmus carlsen wrote:

> Jeg skal i morgen (evt. torsdag) bruge nogle billeder. Hvor for jeg dem
> fremkaldt så hurtigt? Prisen er (næsten) underordnet.

Indkøbsspørgsmål er off-topic i denne gruppe, brug venligst

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Lars Månsson

Dato : 15-08-06 16:41

> [...]
>
> Jeg skal i morgen (evt. torsdag) bruge nogle billeder. Hvor for jeg dem
> fremkaldt så hurtigt? Prisen er (næsten) underordnet.

http://www.billedbutikken.dk/

næste gang så brug news:dk.fritid.foto.indkoeb

Hilsen
-Lars-

Fra : KsK

Dato : 18-08-06 13:24

> næste gang så brug news:dk.fritid.foto.indkoeb
>
> Hilsen
> -Lars-

vi klappe og konstantere du ikke er det hurtigst dyr i skoven

KsK

Fra : Lars Månsson

Dato : 18-08-06 14:35

"KsK" <ksk@all.dk> skrev i en meddelelse

> vi klappe og konstantere du ikke er det hurtigst dyr i skoven
>
> KsK

Vi takker og bukker

Fra : abacus

Dato : 15-08-06 18:40

Lars Månsson skrev:

> [...]
>
> http://www.billedbutikken.dk/
>
> næste gang så brug news:dk.fritid.foto.indkoeb

Nu synes jeg i er krakilske.
At sprøge om hvor man får fremkaldt fotos, har da ikke en hujende fis
at gøre med indkøb.
Først er der nogen/nogle der vil nedlægge indkøb, og så er der
nogen/nogle der vil have man skal bruge gruppen til ganske almindelige
forespørgsler.
Man kan eventuelt bruge de fotoautomater der er opstillet i f.eks.
Merlin.
MVH
Niels

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 15-08-06 18:46

abacus wrote:

> Nu synes jeg i er krakilske.
> At sprøge om hvor man får fremkaldt fotos, har da ikke en hujende fis
> at gøre med indkøb.

Køb af fremkaldelse er da en vare/tjenesteydelse.

> Først er der nogen/nogle der vil nedlægge indkøb, og så er der
> nogen/nogle der vil have man skal bruge gruppen til ganske almindelige
> forespørgsler.

Det er endnu ikke afgjort om news:dk.fritid.foto.indkoeb bliver nedlagt,
og så længe den eksisterer, så er den du skal bruge til indkøbssnak...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Lars Månsson

Dato : 15-08-06 20:59

"abacus" <msteenstrup@gmail.com> skrev i en meddelelse

Lars Månsson skrev:

> [...]
>
> http://www.billedbutikken.dk/
>
> næste gang så brug news:dk.fritid.foto.indkoeb

Nu er jeg kun en

> At sprøge om hvor man får fremkaldt fotos, har da ikke en hujende fis
> at gøre med indkøb.

Han skriver at skal bruge nogle billeder og hvor man kan få dem fremkaldt
Hvis det ikke er et køb spørgsmål, så vil jer gerne vide hvad han skal bruge
oplysningen til.

Hilsen
-Lars-