Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fremkaldelse on-line
Fra : Leo Jensen

Dato : 12-08-06 14:13

Hej Gruppe

Så skal jeg igen til den årlige fremkaldelse på papir, jeg er i fuld gang
med sortering og redigering.
Hverken kamera eller fotograf kan regnes for særligt gode, så jeg er bare
ude efter en fornuftig kvalitet til en rimelig pris. Vi snakker nok 3-400
billeder.
Sidste år brugte jeg Billedbutikken i Odense, det var helt i orden. Nu ser
jeg digitalshoppen.com har et tilbud på 0.50 kr/billede, og det er da vist
billigt, Billedbutikken vil have 1.95 (-15% over 80 stk + porto 29kr)
Hvad er jeres erfaringer med Digitalshoppen. Hvis de bliver dømt ude, hvem
er så gode og billige ? Findes der sammenlignende test tilgængelige på
nettet ?

MVH Leo

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-08-06 16:22

Leo Jensen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Sidste år brugte jeg Billedbutikken i Odense

Er der ikke en Bilka i Odense også ?

De tager 49 øre pr stk og er vist hverken værre eller bedre end
de andre ?

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Leo Jensen

Dato : 12-08-06 16:42

> Er der ikke en Bilka i Odense også ?
>
> De tager 49 øre pr stk og er vist hverken værre eller bedre end de andre ?

Placeringen af butikken rent fysisk er ligegyldig, jeg skal ikke ud at
brænde benzin af for at få fremkaldt...

49 eller 50 øre, Bilka eller Coop. Nogen der har en mening om kvaliteten af
billederne og for den sags skyld også deres uploadning ?
Det kommer til at tage nogle timer med 256k ud, så det må gerne virke første
gang...

MVH Leo

Fra : Iceman50

Dato : 12-08-06 19:05

Jeg har lige prøvet bingofoto, og er ganske tilfreds med kvaliteten...
Men du kan jo evt. sende nogle enkelte billeder til de forskellige og
derefter hvilken du bedst kan lide.

Fra : Danni Liljekrans

Dato : 13-08-06 13:02

Jeg så en anmeldelse af disse online fremkaldelser...

Der var ikke stor forskel, men Elgiganten vandt faktisk på
billedkvaliteten...
Prisen er samme - 50øre/stk ca.. 29kr i fragt..

/Danni