Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotobutikker i Nordtyskland
Fra : Ukendt

Dato : 11-08-06 22:33

Er der nogen som kender til gode fotobutikker Nordtyskland - Flensburg
el.lign?

-Daniel

Fra : E.M.

Dato : 12-08-06 12:18

<ff> skrev i en meddelelse
> Er der nogen som kender til gode fotobutikker Nordtyskland - Flensburg
> el.lign?
>
> -Daniel

Der er Mediamarkt i City-West, og så er der Foto-Dose i Fördepark, men de
har ikke ret meget hjemme, Mediamarkt har dog en del Compact-kameraer, men
snakker vi DSLR er det ret begrænset..

Der ligger også en foto-forretning for enden af gågaden (vestlige ende), jeg
kan bare ikke huske hvad den hedder.

Mvh. E.M.

Fra : ab©

Dato : 13-08-06 14:45

"E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> <ff> skrev i en meddelelse

http://www.versandhaus-foto-mueller.de/

ab©

Fra : K

Dato : 13-08-06 16:06

" ab©" <nannaogarneFJERN@DETTEsituationen.dk> skrev i en meddelelse

> "E.M." <em@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.versandhaus-foto-mueller.de/
>
> ab©

Ja, det kunne jeg godt forestille mig, du sympatiserede med.
Specielt med den efterskrift i bunden, skrevet med gult:

"Wir veranstalten auch einen Fotowettbewerb: Näheres unter
www.versandhaus-foto-mueller.de, www.sw-fotoclub.de,
www.sw-fotowettbewerb.de oder www.sw-magazin.com.
Infos über die Globalisierung und Politik finden Sie auch unter
www.presse-club.de, www.protektionismus.de, www.sozialdumping.de,
kapitalismuskritiker, www.globalisierungskritiker.de und
www.neo-liberalismus.de, www.realdemokratie.de, www.demokratiebewegung.de,
www.tobin-tax.de, www.eu-gegner.de, www.anti-lohndumping.de,
www.neo-liberalismus.de/globalisierung.html, www.anti-globalisierung.de und
www.politik-club.de. Manfred Julius Müller
Weitere Informationen auch zu folgenden Themen: Globalisierung, Fototrekker,
Fotopapier, Batterien, Diafilme, Akkus, Lowepro, Stative, PE-Papier,
Einbeinstative, Schwarzweißfilme, Filter, Bildpräsentation, Polfilter,
Graufilter, Nahlinsen, Foto-Barytpapier, Fotoalben, Fotolabor, Spiralalben,
Diarahmen, Diahüllen, Barytpapier, Polfilter, UV-Filter,
Polarisationsfilter, Graufilter, Schwarzweißfotografie, Fotowettbewerb,
Inkjet-Papier, Fototaschen, Fotozubehör, Digitalfotografie, Fotorucksäcke,
Leporellos, Fotoalben, Tintenpatronen, Demokratie und
Globalisierungs-Buchrezensionen. Cokin Filter werden jetzt seperat gelistet
unter Cokin-Filter. Manfred Julius Müller, Flensburg"

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 15-08-06 08:18

ff wrote:

> Er der nogen som kender til gode fotobutikker Nordtyskland - Flensburg
> el.lign?

Indkøbsspørgsmål er off-topic i denne gruppe, brug venligst

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Søren A Christensen

Dato : 15-08-06 19:32

Jeg synes da ikke manden indikerer at han ønsker at købe butikken

/Søren

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 15-08-06 20:08

Søren A Christensen wrote:

> Jeg synes da ikke manden indikerer at han ønsker at købe butikken

Han indikerer, at han ønsker at købe noget, læs mere her:
http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.foto.indkoeb

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen