Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Plakat!
Fra : Lars

Dato : 09-08-06 21:08

Hej. Jeg har taget nogle billeder som jeg ønsker printet ud i større format
end A4. Jeg havde tænkt på at få billedet printet ud som plakat eller anden
god måde som lærred. Hvor får man det lavet henne?
vh Lars

Fra : Ole Larsen

Dato : 09-08-06 21:12

Lars skrev:
> [...]
> end A4. Jeg havde tænkt på at få billedet printet ud som plakat eller anden
> god måde som lærred. Hvor får man det lavet henne?

Vester Kopi

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design, aug. 2006

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 09-08-06 21:17

http://www.digiposter.de/

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Brian Lund

Dato : 10-08-06 03:13

> http://www.digiposter.de/

Kan jeg anbefale af erfaring, fik lavet et 50*75 fra mit 350D.

Brian

Fra : Lars

Dato : 10-08-06 04:52

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> wrote in message

> Kan jeg anbefale af erfaring, fik lavet et 50*75 fra mit 350D.

Det var dog rart ar høre det kan lade sig gøre , jeg har nemlig ligeledes et
350D.
vh Lars
Ps. Tak for jeres svar

Fra : Lars Månsson

Dato : 10-08-06 05:51

"Lars" <Lars@[REMOVE]Gimsing.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> format end A4. Jeg havde tænkt på at få billedet printet ud som plakat
> eller anden god måde som lærred. Hvor får man det lavet henne?

www.fotex.dk
www.ditgalleri.dk

Hilsen
-Lars-

Fra : Lars

Dato : 10-08-06 08:05

"Lars Månsson" <fotokob@mail.dk> wrote in message news:44dabab0$0
> www.ditgalleri.dk

Den var god, da jeg har besluttet at lede after noget med lærred. Men jeg
syntes virkelig prisen er høj, havde nok ikke lige forstillet mig 800 kr for
det. Kan det virkelig ikke gøres billigere? ellers må jeg jo bare betale ved
kasse et!.
Mange tak endnu engang
Lars

Fra : Lars Månsson

Dato : 10-08-06 10:25

> [...]
> syntes virkelig prisen er høj, havde nok ikke lige forstillet mig 800 kr
> for det. Kan det virkelig ikke gøres billigere? ellers må jeg jo bare

Desvære jeg ved ikke om det kan gøres billigere, jeg brugt dem en
gang til en plakat 60*90 fra et minolta a2 og det blev rigtig godt

Hilsen
-Lars-

Fra : Brian Lund

Dato : 10-08-06 15:27

> [...]
for
> det. Kan det virkelig ikke gøres billigere? ellers må jeg jo bare betale

Lige for at tilføje noget til digiposter.de, deres print er på (stort)
fotopapir, ikke almindeligt tyndt plakatpapir!

Brian