Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
modellerne.dk
Fra : Jens

Dato : 04-08-06 17:49

En lille reklame....
www.modellerne.dk er oppe igen, og er åben for tilmeldinger...
Undskyld hvis jeg støder nogle, men tidligere brugere ved at det er på ren
amatørplan siden arbejder.

Fra : Pepe

Dato : 04-08-06 19:03

"Jens" <jens@modellerne.dk> skrev i meddelandet
> En lille reklame....
> www.modellerne.dk er oppe igen, og er åben for tilmeldinger...
> Undskyld hvis jeg støder nogle, men tidligere brugere ved at det er på ren
> amatørplan siden arbejder.

Hej,
Kan man som Svensk fotograf anmäla sig på sidan?
Finns det några fler Danska modellsiter?

Pepe

Fra : Jens

Dato : 04-08-06 19:16

vi optager kun personer med fast folkeregisteradresse i Danmark.

Fra : Jens Hansen

Dato : 04-08-06 19:30

´
www.modelz.dk, www.modeltypes.dk

Fra : analog fotografen

Dato : 04-08-06 19:21

> www.modellerne.dk er oppe igen, og er åben for tilmeldinger...
> Undskyld hvis jeg støder nogle, men tidligere brugere ved at det er på ren
> amatørplan siden arbejder.

Ja det er godt, jeg har tit undret mig over om i har lov til at registrere
personlige oplysninger i henhold til registerloven. I så burde i sætte den
tilladelse ind på sittet

Per

Fra : Iceman50

Dato : 04-08-06 19:38

hmmm CPR foto undrer sig endnu en gang....

Fra : Per O.

Dato : 04-08-06 21:28

> [...]
> personlige oplysninger i henhold til registerloven. I så burde i sætte den

hvad er det for oplysninger du helt konkret henviser til?
--
Per O.
www.billedsnedkeren.dk

Fra : analog fotografen

Dato : 04-08-06 22:09

hvad er det for oplysninger du helt konkret henviser til?
> --
> Per O.
> www.billedsnedkeren.dk

Navn og adresse osv

Per

Fra : Iceman50

Dato : 05-08-06 17:03

og dem må man ikke opbevare???
Så er der godt nok rigtig mange datingsider og lignende som har et
problem....
Læs dog hvad registerlovgivningen handler om, eller lad være med at komme
med smarte kommentarer..

Fra : analog fotografen

Dato : 05-08-06 17:21

> og dem må man ikke opbevare???
Nej, det mener jeg ikke.

> Så er der godt nok rigtig mange datingsider og lignende som har et
problem....

Det skal jeg ikke kunne sige, mener ikke jeg kender den slags sider der
beder om det.

> Læs dog hvad registerlovgivningen handler om, eller lad være med at komme
med smarte kommentarer..

Hvor er det smarte henne i min kommentar Jens?

Fra : Iceman50

Dato : 05-08-06 17:41

Jeg vil foreslå du rejser spørgsmålet i en juridisk nyhedsgruppe, så kan du
få et kvalificeret svar...
For du læser godt nok registerloven anderledes end de jurister jeg har
snakket med.
Men jeg er ganske enig med Per O.

Fra : F.Larsen

Dato : 06-08-06 09:21

"Iceman50" <iceman50@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> problem....
> Læs dog hvad registerlovgivningen handler om, eller lad være med at komme

et spørgsmål : "Iceman50" er det samme person som "Jens" med det
oprindelige reklame indlæg om modellerne.dk ? Posting host i de to indlæg
antyder at det er !

--
Flemming

Fra : Iceman50

Dato : 06-08-06 09:35

ja jeg er den samme person...
jeg skiftede bare nickname, hvilket der vel ikke er noget galt i?

Fra : F.Larsen

Dato : 06-08-06 09:47

> ja jeg er den samme person...
> jeg skiftede bare nickname, hvilket der vel ikke er noget galt i?

Ikke spor, det er bare rart at vide ...

--
Flemming

Fra : Iceman50

Dato : 06-08-06 09:45

ja.. jeg skulle nok lige have gjort opmærksom på det...

Fra : Per O.

Dato : 05-08-06 17:06

"analog fotografen" <denrigtigefotograf@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> hvad er det for oplysninger du helt konkret henviser til?
>>
> Navn og adresse osv
>
> Per

hmm .. det er da almindeligt tilgængelige oplysninger, medmindre man har
beskyttet adresse. Hvad har du imod det? Det er da ikke personfølsomme
oplysninger som CPR nr, helbredsoplysninger, seksuel orientering eller
politisk/religiøs standpunkt. Hvis du ikke mener at nogen må registrere hvor
du bor, så synes jeg måske du er en smule paranoid...
--
Per O.
www.billedsnedkeren.dk

Fra : Christopher Stein

Dato : 08-08-06 11:10

Jens skrev:
> En lille reklame....
> www.modellerne.dk er oppe igen, og er åben for tilmeldinger...
> Undskyld hvis jeg støder nogle, men tidligere brugere ved at det er på ren
> amatørplan siden arbejder.

Vil denne side kunne bruges til f.eks:
Jeg er amatørfotograf der gerne vil prøve at tage "menneskebilleder" og
eksperimentere lidt? eller er det kun til folk der "allerede ved hvad de
gør"?

Fra : Iceman50

Dato : 08-08-06 14:08

Det er netop for amatører...
Det er hele ideen bag modellerne.dk, at man har et seriøst sted at starte.
Jens