Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
jpeg crops og lignende tilskæringsprog.
Fra : Ukendt

Dato : 02-08-06 21:24

Hej,

Hvad er der sket med Jpeg Crops programmet ?

Man kan ikke komme ind på hjemmesiden for programmet
(http://ekot.dk/JPEGCrops/)

Er det projekt stoppet, eller flyttet til anden website ?

Findes der lignende og evt. bedre tilskæringsprogrammer ? (freeware)

venlig hilsen
Flemming

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-08-06 21:48

Flemming skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Man kan ikke komme ind på hjemmesiden for programmet
> (http://ekot.dk/JPEGCrops/)

Google er er god ting - den giver dette som et af de første:

http://www.photo-freeware.net/jpegcrops.php

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 02-08-06 21:51

Kan downloades på http://www.foto-freeware.de/files/JPEGCrops.zip
http://www.foto-freeware.de/jpegcrops.php
--
Kerim
Støt flygtninge og sårede i Libanon!

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-06 18:34

Hej igen,

Skal lige tilføje, at jeg har programmet.

Mit indlæg går på om projektet er stoppet - det står også I mit indlæg, men
det har I vist ikke læst..

Har Eskild droppet det eller hvad er sket ???

vh
Flemming

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 03-08-06 19:30

Flemming skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Har Eskild droppet det eller hvad er sket ???
> Flemming

Så vidt jeg husker skrev han at det ville komme op igen senere -
hvornår kan jeg ikke huske - men måske ser han selv indlægget

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 03-08-06 19:33

Flemming skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Har Eskild droppet det eller hvad er sket ???

Eskild og Eskild er så meget sagt - han hedder Toke Eskildsen

Du kan finde hans email adresse i programmet, så kan du jo spørge
ham.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-06 21:14

Tak for ide om hans email i programmet.
Hvis den virker..

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 05-08-06 14:26

"Flemming" <tt3r43> skrev i en meddelelse
[klip]

> Har Eskild droppet det eller hvad er sket ???

Jeg ved ikke med Eskild, men Toke har før haft problemmer med hans server
(har han selv skrevet på et tidspunkt), så måske det er det som er galt

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på e-mail.

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 05-08-06 19:14

Jørgen Nielsen wrote:

> Jeg ved ikke med Eskild, men Toke har før haft problemmer med hans
> server (har han selv skrevet på et tidspunkt), så måske det er det
> som er galt

Efter den blev flyttet hjem til mig selv, har den været dejligt stabil.
Pånær den sidste uge, hvilket naturligvis var den uge, jeg var på
sommerferie i Sverige. Hvis jeg ikke tager meget fejl, kom jeg til at
hive en forkert ledning ud, da jeg tog afsted. Jeg beklager besværet.

Og nej, Flemming, projektet er ikke droppet. Men jeg skumler lidt med
om der skal skiftes til et andet programmeringssprog, for programmet
trænger alligevel gevaldigt til en omskrivning.