Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lens calculator
Fra : Lars Hjortø

Dato : 27-07-06 11:50

Hej i sommervarmen.

På et tidspunkt var der en her i gruppen der var så venlig at sende mig
linket på en "Lens calculator" der kunne beregne dybdeskarphed,
tele-convertere og mellemringes indflydelse det samlede "system" og den
slags og meget mere. Desværre kan jeg ikke længere finde linket til denne
side, og kan heller ikke google mig til den.
Er der en her der kender siden og vil sende mig linket?

--
Venlig hilsen Lars Hjortø
Husk at fjerne nospam fra min adresse hvis du vil skrive til mig.

Fra : Allan

Dato : 27-07-06 12:01

"Lars Hjortø" <lars.hjortoe@nospam.post2.tele.dk> wrote:
> Er der en her der kender siden og vil sende mig linket?

Denne side:?
http://www.dofmaster.com/dofjs.html

mvh
Allan

Fra : Lars Hjortø

Dato : 28-07-06 15:01

Hej Allan

Nej, desværre ikke. Men måske den kan bruges.
Tak for hjælpen.

Fra : Børge Larsen

Dato : 27-07-06 12:20