Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon D70 Blinker grøn
Fra : Hans Peter Bech Jens~

Dato : 26-07-06 21:49

Hej Gruppe!

Mit Nikon D70 er bliver ramt brørnesygdommen BGLOD, efterefter 28 måneders
tro tjeneste, er der nogen der ved hvor hurtige Nikon DK er til sådan en
reperation?

MVH Hans Peter

Fra : Jan Bøgh

Dato : 27-07-06 09:43

Hans Peter Bech Jensen skrev i
44c7d545$0$12606$edfadb0f@dread14.news.tele.dk dette:

> hurtige Nikon DK

Et oxymoron!

Tidligere kunne det tage flere mdr. Jeg ved ikke om de har fået servicen
udbedret.

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Just Me

Dato : 27-07-06 12:36

Jo nikons service skulle være blevet bedre...

Men stadig ikke helt fin.. desværre..

Fra : Arne Jensen

Dato : 29-07-06 23:23

Jeg har oplevet samme problem med Nikon D70

Først 2 måneder i Estland - derefter 1 måned i Danmark fordi AF ikke var
præcis justeret efter turen til Estland
Altså 3 måneder uden D70 i år. Det medførte at jeg afbestilte levering af et
NikonD200.

Sådan en slaphed gider jeg ikke mere.
Mvh
Arne

"Hans Peter Bech Jensen" <Hpbj@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe!
>
> Mit Nikon D70 er bliver ramt brørnesygdommen BGLOD, efterefter 28 måneders
> tro tjeneste, er der nogen der ved hvor hurtige Nikon DK er til sådan en
> reperation?
>
> MVH Hans Peter
>

> ---
> avast! Antivirus: Inbound message clean.
> Virus Database (VPS): 0630-0, 23-07-2006
> Tested on: 30-07-2006 00:17:52
> avast! - copyright (c) 1988-2006 ALWIL Software.

---
avast! Antivirus: Outbound message clean.
Virus Database (VPS): 0630-0, 23-07-2006
Tested on: 30-07-2006 00:23:01

Fra : Jan Bøgh

Dato : 30-07-06 14:49

Arne Jensen skrev i 44cbdfc4$0$20251$edfadb0f@dread16.news.tele.dk
dette:
> [...]
> var præcis justeret efter turen til Estland
> Altså 3 måneder uden D70 i år. Det medførte at jeg afbestilte

Jamen, så må det være en interessant information for dig, at Nikon d200
/ikke/ repareres i Estland, hvor man kun tager sig af det man definerer som
konsum-segmentet - herunder altså d50/70 men ikke d200

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Steen

Dato : 30-07-06 15:16

> Jamen, så må det være en interessant information for dig, at Nikon d200
> /ikke/ repareres i Estland, hvor man kun tager sig af det man definerer
> som konsum-segmentet - herunder altså d50/70 men ikke d200

Kunne det tænkes, at man i givet fald kan betale sig fra at få en D70
repareret på en rimelig kort tid et eller andet sted?

/Steen

Fra : Jan Bøgh

Dato : 30-07-06 16:30

Steen skrev i 44ccbf2e$0$84033$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk dette:

> Kunne det tænkes, at man i givet fald kan betale sig fra at få en D70
> repareret på en rimelig kort tid et eller andet sted?

Det skulle forbløffe mig meget om ikke DFA med glæde vil reparere mod
fakturering.

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Per Bau

Dato : 29-07-06 23:44

> [...]
> tro tjeneste, er der nogen der ved hvor hurtige Nikon DK er til sådan en

4 uger, tog det for mit tidligere i år.
--
/Per
Udskift invalid i adressen med com

http://erik.richard.er.irriterende.dk/

Fra : Hans Jørgen Vollmer

Dato : 01-08-06 15:02

> [...]
> tro tjeneste, er der nogen der ved hvor hurtige Nikon DK er til sådan en

Jeg har afleveret mit kamera hos Merlin den 16. maj, og fået det igen den
20. juli.
Heldigvis dagen før turen gik til Ungarn.
Om det er for lang tid, må i selv bedømme

Mvh Hans Jørgen