Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mangler driver til et ix-30 Digital camera
Fra : Monty\(7000\)

Dato : 21-07-06 10:21

Hejsa

Min bror har fået fat i en ældre digital kamera der hedder Fujifilm ix-30
Digital camera men vi mangler cdèn med driver og alt.

Nogen der ved hvor man kan hente driverne og vi har prøvet via Fujii men vi
kan ikke rigtig finde noget.

Anyone?

Monty

Fra : Ole Larsen

Dato : 21-07-06 10:36

Monty(7000) skrev:
> [...]
> Digital camera men vi mangler cdèn med driver og alt.
>
> Nogen der ved hvor man kan hente driverne og vi har prøvet via Fujii men vi

Hvis den og pc´en har usb eller i har kortlæser, har i vel ikke brug for
drivere

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design, june 2006

Fra : Peter Schrøder

Dato : 21-07-06 10:59

Monty(7000) skrev:

> Nogen der ved hvor man kan hente driverne og vi har prøvet via Fujii
> men vi kan ikke rigtig finde noget.

Fakta og Netto har solgt det kamera for nylig.
Mon ikke de kan hjæloe med en cd?

Peter Schrøder

Fra : Thl

Dato : 21-07-06 11:01

"Monty(7000)" <diverse@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ix-30 Digital camera men vi mangler cdèn med driver og alt.
>
> Nogen der ved hvor man kan hente driverne og vi har prøvet via Fujii

måske her?
www.fujifilm.it/aree/supporto/driver/+Fujifilm+ix-30+driver&hl=da&gl=dk&ct=c
lnk&cd=3
mvh
Thorbjørn

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-07-06 11:12

Thl skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> måske her?
> [...]

Bare et lille tip - din Outlook Express er en noget gammel
version - hvis du opdaterer til en nyere version, så vil dine
lange link ikke knække på denne måde

www.fujifilm.it/aree/supporto/driver/+Fujifilm+ix-30+driver&hl=da&gl=dk&ct=clnk&cd=3

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Thl

Dato : 21-07-06 15:58

> Bare et lille tip - din Outlook Express er en noget gammel
> version - hvis du opdaterer til en nyere version, så vil dine
> [...]
OE var blot ikke indstillet rigtigt.
mvh
Thorbjørn

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-07-06 16:23

Thl skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> OE var blot ikke indstillet rigtigt.
> Thorbjørn

OK

Men du kører stadig med en gammel version

Du vil få lokket nogle sikkerhedshuller ved at opgradere til den
nyeste.

Du har postet med en OE version 6.2800.1106 - og den nyeste er
vist version 6.2900.2180 (det er ihvertfald den jeg bruger).

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Hans

Dato : 21-07-06 22:55

> [...]
>
> Du har postet med en OE version 6.2800.1106 - og den nyeste er
> vist version 6.2900.2180 (det er ihvertfald den jeg bruger).

Kan du lige fortælle lidt om forskellene på de to versioner?

Fra : Thl

Dato : 21-07-06 11:17

> [...]
> ix-30 Digital camera men vi mangler cdèn med driver og alt.
>
> Nogen der ved hvor man kan hente driverne og vi har prøvet via Fujii

Eller her
http://www.fujifilm.dk/digi_down.php
ThL