Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tour de France
Fra : ;o\)-max-

Dato : 19-07-06 18:29

Multimedie præsentation af fine fotos - Capa, Bresson bla.. -max-
http://www.jp.dk/

Fra : Thomas Kjær

Dato : 19-07-06 18:42

On 2006-07-19, -max- <max@amarzone.dk> wrote:
> Multimedie præsentation af fine fotos - Capa, Bresson bla.. -max-
> http://www.jp.dk/

Tak for linket Max, det er en dejlig præsentation. En del flere kan
hentes hos Magnum selv, som podcasts;

http://inmotion.magnumphotos.com/podcasts.aspx

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : F.Larsen

Dato : 19-07-06 21:25

"-max-" <max@amarzone.dk> wrote in message
> Multimedie præsentation af fine fotos - Capa, Bresson bla.. -max-
> http://www.jp.dk/

Kan ikke se nogen præsentation ?

--
Flemming

Fra : ;o\)-max-

Dato : 19-07-06 22:11

"F.Larsen"
> "-max-"
>
> Kan ikke se nogen præsentation ?
>
> --
> Flemming

Lidt nede på siden, men Thomas' link er måske bedre,
desværre kan jeg ikke tjekke den præsentation, min
quicktime wil ikke spille den?? Men prøv selv, goe
inspirerende billeder.. -max-

Fra : Thomas Kjær

Dato : 19-07-06 22:21

On 2006-07-19, F.Larsen <n0spam@spamfilter.dk> wrote:
> "-max-" <max@amarzone.dk> wrote in message
>
> Kan ikke se nogen præsentation ?

Heller ikke her;

http://www.magnuminmotion.com/essay_tourdefrance_jp/

Der er flere essays, dog på engelsk, at finde her;

http://inmotion.magnumphotos.com/essays.aspx

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : waal

Dato : 19-07-06 22:35

"F.Larsen" <n0spam@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> "-max-" <max@amarzone.dk> wrote in message
>
> Kan ikke se nogen præsentation ?

Fjerde rubrik oppefra, virker fint

For de mere lystne er der udgivet vognlæs af bøger om TdF med mange
fremragende billeder fra de sidste 100 år, desværre skal de tages hjem fra
Frankrig

mvh
Michael

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-06 05:39

"F.Larsen" skrev i en meddelelse

> Kan ikke se nogen præsentation ?

Man skal også lede lidt, forhåbenligt virker denne:
www.magnuminmotion.com/essay_tourdefrance_jp

--
mvh kajo

Fra : KsK

Dato : 19-07-06 21:47

"-max-" <max@amarzone.dk> skrev i en meddelelse
: Multimedie præsentation af fine fotos - Capa, Bresson bla.. -max-
: http://www.jp.dk/
:

hey din hat cowboy hat må være røget ned for øjne du er i den forkert gruppe
skipper !!!

KsK

Fra : rt

Dato : 20-07-06 11:37

> Multimedie præsentation af fine fotos - Capa, Bresson bla.. -max-
> http://www.jp.dk/

Smukt!

Ihh, hvor jeg savner Leth...

/rt

Fra : Jesper HVL

Dato : 20-07-06 11:55

-max- wrote:
> Multimedie præsentation af fine fotos - Capa, Bresson bla.. -max-
> http://www.jp.dk/

Tak for linket.

Mange af dem er rigtig gode.

Men jeg synes også at mange illustrerer det faktum at, speicelt for
jounalistiske billeder, er historien "bag" billedet lige så vigtig som
selve billedet. Her er det gjort med billedtektsen. Uden den er nogle af
dem "blot" cykelbilleder der ikke siger så meget, og heller ikke er
specielt interessante.

Måske man skulle til selv at lave lidt mere billedtekst til sine billeder.

/j.