Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kan få billederne ud af Canon Ixus ???
Fra : Eg Egemarke

Dato : 18-07-06 10:30

Efter at have genistalleret winbövs kan jeg ikke længere få hevet billeder
ud af mit go´e gamle Canon Digital Ixus

Den kommer frem med et vindue som normalt når jeg tilslutter cameraet, men
de "gamle" muligheder for at lægge billederne ind på coputeren er væk ??
Jeg kan vælge følgende : Omni vision still image capture og Omni vision WDM
capture

Uanset hvilken jeg vælger sker der intet ???

Vi skulle gerne have cameraet tømt inden vi rejser på ferie !! Hvad gør en
klog nu
Jeg ville gerne have det tilbage sådan at jeg kan bestemme hvilken mappe
billederne skal i....

MvH Eg

Fra : Max

Dato : 18-07-06 10:40

Hej Eg

Egemarke wrote:

> Jeg ville gerne have det tilbage sådan at jeg kan bestemme hvilken
> mappe billederne skal i....

Du har geninstalleret Canon's software, ikke ?

Mvh Max

Fra : s.v.nielsen

Dato : 18-07-06 10:44

Eg Egemarke wrote:
> [...]
> klog nu
> Jeg ville gerne have det tilbage sådan at jeg kan bestemme hvilken mappe

Tror du ikke du mangler at geninstallere det program du tidligere har
brugt til at hente billeder med?
Det kunne være de programmer, som følger med kameraet, du mangler at
installere

Søren Videbæk Nielsen

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 18-07-06 15:58

Eg Egemarke wrote:
> [...]
> klog nu
> Jeg ville gerne have det tilbage sådan at jeg kan bestemme hvilken mappe

Tilslut kameraet -> åben Denne Computer -> åben folderen til kameraet ->
kopier billederne derfra over i den mappe du gerne vil gemme dem i.

Fra : Max

Dato : 18-07-06 17:14

Hej Christian

> Tilslut kameraet -> åben Denne Computer -> åben folderen til kameraet
> -> kopier billederne derfra over i den mappe du gerne vil gemme dem i.

Har du brugt den metode til et Canon Ixus kamera ?

Mvh Max

Fra : Kim S

Dato : 18-07-06 22:49

> Har du brugt den metode til et Canon Ixus kamera ?

Den metode duer ihvertfald til et Ixus 800 IS.
Det kommer frem som et drev i stifinder.

Mvh, Kim

Fra : Max

Dato : 18-07-06 23:16

Hej Kim

> Den metode duer ihvertfald til et Ixus 800 IS.
> Det kommer frem som et drev i stifinder.

OK, men det virker ikke på min Ixus V2 og Ixus IIs

Mvh Max

Fra : Ole Larsen

Dato : 18-07-06 17:36

Eg Egemarke skrev:
> [...]
> klog nu
> Jeg ville gerne have det tilbage sådan at jeg kan bestemme hvilken mappe

Er det ikke blot at sørge for at porten (USB?) er install, så kamera
eller kortlæser optræder som drev?

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design, june 2006

Fra : Kim S

Dato : 19-07-06 07:55

> Er det ikke blot at sørge for at porten (USB?) er install, så kamera eller
> kortlæser optræder som drev?

Det skulle jeg jo osse mene. Det virker mere som
om hans USB-port er gået i udu.

Mvh, Kim

Fra : Esben

Dato : 19-07-06 08:32

> Er det ikke blot at sørge for at porten (USB?) er install, så kamera eller
> kortlæser optræder som drev?

USB-porten i pc'en? Hvis forbindelsesmetoden kan defineres nogen steder, så
er det i kameraet.

--
Esben