Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kamerafejl Canon Ixus 800 IS
Fra : Arne Jensen

Dato : 16-07-06 18:01

Jeg har siden den 22.05.2006 været den lykkelige ejer af ovennævnte camera.

Til og med billede nr. 733 har der ikke været problemer. Pludselig er der
kommet en forholdsvis stor skygge som tilsyneladende stammer fra noget der
ligner en rust/kobberfarvet boble i yderste linse. Der er ingen skrammer i
overfladen (checket i microskop)
Kameraet er opbevaret i original Canon lædertaske - når det ikke er i brug.
Det har ikke fået stød eller anden hårdhændet behandling, og ser i øvrigt
fuldstændig ud som ny - uden skrammer. Er der nogen der kender til
problemet?
Mvh
Arne

---
avast! Antivirus: Outbound message clean.
Virus Database (VPS): 0628-5, 14-07-2006
Tested on: 16-07-2006 19:00:35

Fra : Kaj

Dato : 17-07-06 12:07

"Arne Jensen" <migselv@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> øvrigt fuldstændig ud som ny - uden skrammer. Er der nogen der kender til

Nej jeg kender desværre ikke noget til problemet, men fanger dig i farten,
fordi jeg gerne vil høre, om du iøvrigt er tilfreds med kameraet.

MVH
Kaj

Fra : Kim S

Dato : 17-07-06 15:00

"Kaj" <kasorkatten@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Nej jeg kender desværre ikke noget til problemet, men fanger dig i farten,
> fordi jeg gerne vil høre, om du iøvrigt er tilfreds med kameraet.

Det er han nok ikke når det driller
Men jeg er glad for mit. Godt lommekamera, god
nødløsning når jeg ikke gider slæbe Canon 350D med
i byen.

Mvh, Kim

Fra : Ole Larsen

Dato : 17-07-06 15:12

Arne Jensen skrev:
> [...]
> Det har ikke fået stød eller anden hårdhændet behandling, og ser i øvrigt
> fuldstændig ud som ny - uden skrammer. Er der nogen der kender til

Jeg forstår ikke - er der en boble i linsen, skal den byttes. Mener du i
billedet, lyder det som en modlysrefleks.

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design, june 2006