Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Navn på statue/skulptur
Fra : Jimmy Scheel Sørense~

Dato : 15-07-06 12:38

Hej

Jeg har taget et billede af denne store statue ved langelinie i København.

http://da.wikipedia.org/wiki/Billede:Langelinie_2005-02.jpg

Er der nogen der ved hvad den hedder og evt. hvilken gudinde det er?

Med venlig hilsen

Jimmy Scheel Sørensen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-07-06 12:57

Jimmy Scheel Sørensen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Jeg har taget et billede af denne store statue ved langelinie
> i København.

Snak om billeder hører til i news:dk.fritid.foto.billedsnak

Google giver dig dette som et af de første, hvis du søger på
Langelinie+statue:

http://hjem.get2net.dk/OSJ_INDEX/hybenrose/havfruen/dk/langelinie3.htm

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Jan Bøgh

Dato : 16-07-06 17:13

Jan Vestergaard skrev i 44b8d806$0$2099$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk
dette:

> Snak om billeder hører til i news:dk.fritid.foto.billedsnak

Ja, men gør spørgsmål om navne på statuer?

vh
Jan

http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : K

Dato : 15-07-06 14:04

"Jimmy Scheel Sørensen" <scheel@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://da.wikipedia.org/wiki/Billede:Langelinie_2005-02.jpg
>
> Er der nogen der ved hvad den hedder og evt. hvilken gudinde det er?

Er det ikke kridsgudinden Canon/kanon? ;0)

Fra : Jimmy Scheel Sørense~

Dato : 15-07-06 14:43

Hej igen

Tak for svaret også selv om jeg har fejlplaceret det

Det er nu ikke mig der har taget det fra wiki. mit er her
http://www.scheelphoto.com/index.php?showimage=18

Mvh.

Jimmy Scheel Sørensen