Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fastmonteret kikkert?
Fra : Flerbrugerkonto

Dato : 11-07-06 12:43

Hejsa

Vil lige høre om dette er den rette gruppe at henvende mig i.. Skal bruge en
kikkert til fastmontering (ikke trefod), den skal være uden møntindkast
(eller det skal kunne slåes fra), den skal kunne tåle at blive brugt og tåle
at stå udendørs i alt slags vejr.

Jeg har fundet denne Nikon kikkert,
http://nikon.topica.ne.jp/bi_e/products/sight.htm , men den er forholdsvis
dyr, omkring 50k har jeg fået af vide.
Findes der andet, måske med et lidt pænere udseende også?

Jeg undskylder på forhånd, hvis dette er havnet i en forkert gruppe.. FUT
til anden gruppe ville være fint.

Mvh

Anders

Fra : Bo Bjerre

Dato : 11-07-06 12:56

Flerbrugerkonto wrote:
> [...]
> (eller det skal kunne slåes fra), den skal kunne tåle at blive brugt og tåle

Nej, jeg tror du skal over i indkøbsgruppen, men hvis du bruger google,
kommer der MASSER af den slags. Og jeg er sikker på at møntindkastet kan
omgås med sådan een som Benny bruger til at åbne døre med i Olsen Banden..

http://www.google.dk/search?hl=da&q=coin+binoculars&btnG=S%C3%B8g&meta=

Bo //

Fra : ;o\)-max-

Dato : 11-07-06 12:57

"Flerbrugerkonto" <ingenm@il.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Findes der andet, måske med et lidt pænere udseende også?
>

> Jeg undskylder på forhånd, hvis dette er havnet i en forkert gruppe.. FUT

Så en Kenko stå på Færøerne, en monster sag, men sikkert billigere end Nikon,
du kan jo tjekke.. -max-

Fra : TommyF

Dato : 11-07-06 17:30