Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fejl på ram-kort
Fra : Storm

Dato : 08-07-06 14:10

På mit lille nye IXUS 65 har jeg oplevet nogle kedelige datafejl på et
"PEAK" Ultra 1 GB SD ramkort. Fejlene har ikke optrådt på mit lidt ældre
256 mb "Dane-elec" kort, så det er vel næppe mig eller kameraet.

Fejlene viser sig først efter nogle timer og udvikler sig så over de
følgende dage så flere og flere af de fotos jeg har set var fine og ok
ødelægges og jeg må slette dem fra kameraet for overhovedet at kunne
overføre billederne til min computer.

Kameraet har ikke været udsat for ekstreme temperaturer eller fugt i
perioden.

Er der nogen der har oplevet det før?
Er det specielle kort mon defekt eller er det hvad man kan opleve når
man ikke bruger originale kort?

Jeg har ikke oplevet det før i de år jeg har fotograferet digitalt og
jeg har aldrig købt originale kort...

--
Venlig hilsen Nina Storm