Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Oplader
Fra : TommyF

Dato : 26-06-06 14:34

Hej.
Ved nogen om der findes et billader stik til et Canon 350D, altså fra
bil cigaret stikket til 350D, helst ikke gennem et batterigreb, da det
ville blive for tungt, men direkte eller måske direkte fra bil lader
til et modificeret 350D batteri.

Den er lidt langt ude, det ved jeg godt, men alligevel.

Fra : Hans

Dato : 26-06-06 14:39

"TommyF" <tommy_friisFJERNDETTE@broendbybredbaand.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til et modificeret 350D batteri.
>
> Den er lidt langt ude, det ved jeg godt, men alligevel.

Jeg er sikker på, at Canon ved det.

Fra : TommyF

Dato : 27-06-06 15:11

>Jeg er sikker på, at Canon ved det.

Sikkert nok, jeg kunne dog ikke se en så den skal nok hjemmelaves..