Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
dumme netto ...
Fra : rasmus.carlsen

Dato : 25-06-06 09:22

Hejsa,

sad i går aftes og fandt cirka 500 billeder (af cirka ½ mb) stykket) frem,
som jeg via Picasa sendte til Netto for fremkaldelse. Så gik jeg i seng og
her til morgen står maskien så og siger noget vrøvl med en eller anden 10-mb
grænse og at billederne ikke er upæloadetet. Da jeg forlod maskinen i går
aftes var de først cirka 180 billeder uploadet.

Hvad gør man? Hvilken udprinter kan tage 500 billeder ad gangen?

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-06 11:08

"rasmus.carlsen" <rasmus(punktum)carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i går aftes var de først cirka 180 billeder uploadet.
>
> Hvad gør man? Hvilken udprinter kan tage 500 billeder ad gangen?

Se tråden ´fremkaldelse - hvor´ fra d. 23/6

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-06 11:10

"rasmus.carlsen" <rasmus(punktum)carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad gør man? Hvilken udprinter kan tage 500 billeder ad gangen?

TDC vil jeg tro kan håndtere så mange. De har også deres eget
bestillingssystem til formålet.

http://tdconline.dk/publish.php?id=1541

MVH
Thomas H.

Fra : Jens B

Dato : 25-06-06 12:21

"rasmus.carlsen" <rasmus(punktum)carlsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad gør man? Hvilken udprinter kan tage 500 billeder ad gangen?

Argh!!! det er så latterligt sådan noget.

I sidste uge skulle jeg selv have lavet en ordentlig stak billeder. Jeg
vurderede at det ville være i overkanten til upload via nettet, så jeg
brændte på disc, og gik ned i Bingo foto.

Brugte omkring en halv time på at kopiere alle billederne over på deres
computer. Da så jeg er helt færdig, har kopieret alle billederne, valgt
enkelte billeder som skulle laves i større størrelse osv...dvs. brugt
omkring 45 minutter ialt ved maskinen, så trykker jeg afslut, og maskinen
oplyser mig så, at én ordre ikke kan være mere end 1 GB!!!!

Forfra....

Jens

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 25-06-06 20:19

rasmus.carlsen wrote:

> Hvad gør man? Hvilken udprinter kan tage 500 billeder ad gangen?

Du er off-topic, indkøbsspørgsmål hører hjemme i news:dk.fritid.foto.indkoeb

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Brian S Jensen

Dato : 25-06-06 20:54

> Du er off-topic, indkøbsspørgsmål hører hjemme i

BØH !!

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 26-06-06 07:30

Brian S Jensen wrote:

> BØH !!

Du er off-topic, dit indlæg hører hjemme i news:dk.boernehave

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : KsK

Dato : 26-06-06 17:50

: Du er off-topic, dit indlæg hører hjemme i news:dk.boernehave
:
: --
: Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen
: http://www.niels-ebbesen.net - grafiker, fotograf & webdesigner
: http://www.photo-gallery.dk - Skandinaviens største fotoarkiv
: http://home3.inet.tele.dk/elgo - Links til alverdens søgemaskiner

så kan han jo tage dig med fjols ..
"mærkeligt du ikke ha fået slag med en baseball bat" men dagen er jo ikke
omme endnu

KsK

Fra : Brian S Jensen

Dato : 26-06-06 21:03

> Du er off-topic, dit indlæg hører hjemme i news:dk.boernehave

Ja for pokker - det er jeg li'som godt klar over - men hvis nu du
selv tog over i børnehaven, så var der fred her

Og hvis du ellers ser efter, så har manden faktisk fået et brugbart svar
- på trods af at han var off-topic

Lidt ligesom i Silvan (eller andet sted) - der kan du støde ind i 2 typer
ekspedienter :

Man "kommer til" at spørge en fra malerafd. om et VVS-spørgsmål -

Den ene (Ebbesen-typen) svarer - "desværre det har jeg ikke noget
med at gøre"

Den anden (Den kvikke-type) svarer - "uha - det er jeg godt nok ikke
så stiv i, men lad os prøve at kigge på det - og ellers finder jeg en
til dig som helt sikkert kan hjælpe"

Ka' du nu ha' en god dag, Hr. Ebbesen

Og ja,ja - jeg er off-topic

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Michael Holm

Dato : 26-06-06 00:05

Brug www.pixum.com

//Michael

Fra : Frandsen

Dato : 26-06-06 13:05

> [...]
> aftes var de først cirka 180 billeder uploadet.
>
> Hvad gør man? Hvilken udprinter kan tage 500 billeder ad gangen?

Så uploader man i klumper á f.eks. 150 billeder.