Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt kamera! ideer
Fra : Rene LArsen

Dato : 23-06-06 11:15

Hejsa

Jeg er på jagt efter et nyt kamera well det skal være et ok kamera det
behøver ikke være et guld kamera ting som der skal tages hensyn til....

Pris ide omkring de 1500 kr +/- 500 kr
Godt til at fange børn da jeg primært skal tage billeder af børn.

Ellers er jeg åben for forslag.

Finder i noget som ligger lidt uden for min pris ramme så kom med jeres
forslag allievel

Mvh

Rene

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-06-06 11:34

Rene LArsen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Jeg er på jagt efter et nyt kamera well det skal være et ok
> kamera det behøver ikke være et guld kamera ting som der skal
> tages hensyn til....

Forkert gruppe.

"Hvad skal jeg købe" spørsgmål hører til i
news:dk.fritid.foto.indkoeb !

Der er i øvrigt mange lignende indlæg i forvejen, som du kan
starte med at få idéer fra

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : Rene LArsen

Dato : 23-06-06 11:39

ja flot jeg kan ikke finde den gruppe....

dk.fritid.foto.indkoeb

411 No such group dk.fritid.foto.indkoeb

hm hm hm

Fra : Lars [6710]

Dato : 23-06-06 13:02

Rene LArsen skrev:
> ja flot jeg kan ikke finde den gruppe....
>
> dk.fritid.foto.indkoeb
>
> 411 No such group dk.fritid.foto.indkoeb

Nå da da

Nu ved vi jo ikke hvornår du sidst har opdateret listen over grupper i
din news reader, for det ku' måske være grunden til at du ikke får bid.
Men den findes altså

http://groups.google.dk/group/dk.fritid.foto.indkoeb?hl=da

Lars

Fra : Rene LArsen

Dato : 23-06-06 13:28

Opdateret for cirka 2 min siden og stadigvæk intet held..... Bruger bare
outlook express simpelt

Fandt den også via google..

mvh

Rene