Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Powershot A70 problemer
Fra : Fietsenmaker

Dato : 20-06-06 07:14

Der er opstået problemer med at billederne bliver lettere lyserøde.
Har forsøgt at resette apparatet, men ifølge manualen berører dette ikke
hvidbalancen.
Skal jeg smide den ud eller kan der laves noget som får den til at lave
ordentlige billeder igen.
Den har indtil nu (har haft den over 2 år) lavet nogle fine billeder.
Håber der er nogen derude som kan hjælpe.
mvh
Fietsenmaker

Fra : Ole Larsen

Dato : 20-06-06 07:36

Fietsenmaker skrev:
> [...]
> Den har indtil nu (har haft den over 2 år) lavet nogle fine billeder.
> Håber der er nogen derude som kan hjælpe.

Skal det give mening at svare på, må du vise et eksempel.

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design, june 2006

Fra : s.v.nielsen

Dato : 20-06-06 09:21

Fietsenmaker wrote:
> [...]
> Den har indtil nu (har haft den over 2 år) lavet nogle fine billeder.
> Håber der er nogen derude som kan hjælpe.

er det med og/eller uden blitz?

Søren Videbæk Nielsen

Fra : Fietsenmaker

Dato : 20-06-06 15:07

s.v.nielsen skrev:

> er det med og/eller uden blitz?

I begge tilfælde, har postet eksempel i DK.BINAER
Billedet er taget med sol i ryggen og uden zoom.

Fra : Ole Larsen

Dato : 20-06-06 15:31

Fietsenmaker skrev:

> I begge tilfælde, har postet eksempel i DK.BINAER
> Billedet er taget med sol i ryggen og uden zoom.
> mvh

Den er styg. Tror du må se dig om efter et nyt

Fra : Max

Dato : 20-06-06 15:20

Hej Fietsenmaker

> Håber der er nogen derude som kan hjælpe.

Dit kamera har mistet sin grønne farve, måske CCD
chippen er gået itu eller sådan noget.

Mvh Max