Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nogen der kan "vådrense" en 30D i midt/ves~
Fra : Per

Dato : 16-06-06 21:36

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 17-06-06 10:17

Per wrote:

> Nogen der kan "vådrense" en 30D i midt/vest jylland?

Du er off-topic, indkøbsspørgsmål hører hjemme i news:dk.fritid.foto.indkoeb

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Klaus Johansen

Dato : 17-06-06 11:18

Hej Niels Riis Ebbesen

Kunne du ikke ændre dit "Auto svar" ("Du er off-topic, hører hjemme i ??")
bare en gang om året da de her svar KEEEEDER mig totalt!!

Hilsen Klaus Johansen

Fra : KsK

Dato : 17-06-06 15:01

"Klaus Johansen" <ksdj@johansen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
:
: Hej Niels Riis Ebbesen
:
: Kunne du ikke ændre dit "Auto svar" ("Du er off-topic, hører hjemme i ??")
: bare en gang om året da de her svar KEEEEDER mig totalt!!
:
: Hilsen Klaus Johansen

: >
: > Du er off-topic, indkøbsspørgsmål hører hjemme i
: > news:dk.fritid.foto.indkoeb

så se tråd over denne har skriv ha OT 3 gang i sammen tråd ... tænk at folk
ikke kan se mand ha knald i kasket .. . men han ha da fået trukket Jan
Vestergård med de kæmper om at komme først med en OT !!!

KsK

Fra : Mogens Hansen

Dato : 17-06-06 11:23

"Per" <no@tak.dk> wrote in message

Hvad med C/AV i Viby:
http://www.cav.dk/sw688.asp

Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Bo Bjerre

Dato : 17-06-06 15:53

Mogens Hansen wrote:
> "Per" <no@tak.dk> wrote in message
>
> Hvad med C/AV i Viby:

Rent geografisk: Viby ligger på østkysten...

Bo //

Fra : waal

Dato : 17-06-06 18:23

"Bo Bjerre" <post@fjernes-sidebanen.dk> skrev i en meddelelse

> Rent geografisk: Viby ligger på østkysten...

Nejt, Viby ligger ved Roskilde

Michael

Fra : Is

Dato : 17-06-06 20:23

> Nejt, Viby ligger ved Roskilde
>
> Michael

tjet linket inden du skriver !!!

8260 Viby J

hvor ligger det ??

Erik Isager

Fra : Nicolai

Dato : 17-06-06 20:30

"Is" <detteerminnewsgruppemailadresse2@get2net.dk> wrote in message

> tjet linket inden du skriver !!!
>
> 8260 Viby J
>
> hvor ligger det ??

Hvis du nu læste lidt mellem linierne, så ville det sikkert gå op for dig,
at der er mere end én Viby, så det er derfor ganske ukorrekt kun at skrive
Viby og efterfølgende så slå fast at Viby ligger ved Aarhus, når nu der er
flere af dem. Og som du selv skriver, så hedder det ikke Viby, men Viby J.

Ordkløveri eller ej, men hvis ikke man er korrekt i de ting man skriver, så
kan det jo nemt misforstås.

> --
> Med venlig hilsen
> Erik Isager

Nicolai

Fra : Is

Dato : 17-06-06 21:21

> Ordkløveri eller ej, men hvis ikke man er korrekt i de ting man skriver,

> kan det jo nemt misforstås.

Så kan vi se sidst i "Emne" ??? midt/vest jylland ! så vil jeg da som øbo
ikke tro det ligger her !

Erik Isager

Fra : Nicolai

Dato : 18-06-06 15:24

> så
>
> Så kan vi se sidst i "Emne" ??? midt/vest jylland ! så vil jeg da som øbo
> ikke tro det ligger her !

Det gør det ikke mere korrekt at kun skrive Viby?

> --
> Med venlig hilsen
> Erik Isager

Nicolai

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-06 20:25

Endnu et bevis på at der snart kun er tosser tilbage i denne nyhedsgruppe.
Sjovt som jeg synes at blive skuffet over informationsniveauet herinde. Man
kan ikke spørge om noget, uden at få af vide man er OT, hvorefter der følger
en lang diskussion om hvor pokker Viby ligger... voreherrebevares. Prøv dog
bare at hjælpe manden der spørg, er det ikke det vi er her for.

Værst af det hele er at jeg åbenbart selv er tosset nok til at gå ind her og
tjekke for andre tosser. Jeg tror jeg bør skære lidt ned...

God sommer, husk nu at tage ud med jeres kameraer.

Foto Odsherred
Tim Lerche Sørensen
www.foto-odsherred.dk

Fra : Nicolai

Dato : 19-06-06 09:33

"Tim Lerche Sørensen" <info(snabela)foto-odsherred.dk> wrote in message

> [...]
> Prøv dog bare at hjælpe manden der spørg, er det ikke det vi er her for.

Sådan har det da altid været, og resulterer i at man ind imellem holder
pause, - når man lader sig provokere for let af andre folk's dumme indlæg.

> Værst af det hele er at jeg åbenbart selv er tosset nok til at gå ind her
> og tjekke for andre tosser. Jeg tror jeg bør skære lidt ned...

Det er jo sådan vi andre gør med mellemrum.

> God sommer, husk nu at tage ud med jeres kameraer.

Tak, og i lige måde.

> --
> Med venlig hilsen
>
> Foto Odsherred
> Tim Lerche Sørensen
> www.foto-odsherred.dk

Nicolai

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 17-06-06 20:21

On Sat, 17 Jun 2006 19:23:06 +0200, waal wrote:

> "Bo Bjerre" <post@fjernes-sidebanen.dk> skrev i en meddelelse

> Nejt, Viby ligger ved Roskilde
>
> Michael

Men ikke denne Viby. En forstad til Århus.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard - Der nu har Canon 300mm f/2.8 L USM

Fra : waal

Dato : 18-06-06 08:27

"Jens Stadsgaard" <jensstadsgaaard@post.invalid> skrev i en meddelelse

> Men ikke denne Viby. En forstad til Århus.

Det sådan det ofte går med halve oplysninger, de fleste af os ved jo også
hvor Nykøbing ligger, ikk

Michael

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 18-06-06 08:53

On Sun, 18 Jun 2006 09:26:34 +0200, waal wrote:

> Det sådan det ofte går med halve oplysninger, de fleste af os ved jo også
> hvor Nykøbing ligger, ikk
>
> Michael

Sådan er det når man er lettere forudindtaget.

Nu har jeg selv brugt CAV til en reperation af mit kamera.

Jeg kan oplyse at CAV bruger et microskop til at tjekke om sensoren nu er
blevet helt ren efter de har renset den. Og de tager kr. 481,88 for en
rensning af sensoren (fik min renset da det alligevel var derude ellers
gør jeg det selv)

Fra : KsK

Dato : 18-06-06 20:36

: Mogens Hansen wrote:
[...]

i må helle gí BO ret ellers gemme han sig i sit kill filter ..., ,,,

KsK