Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Hjælp til Nikon Capture
Fra : Jens Mejdahl

Dato : 16-06-06 20:13

Hej.

Jeg håber ikke, at det er den forkerte guppe jeg skriver i, men jeg vover
pelsen.

Jeg har et problem, når jeg installere Nikon Capture 4 på min Stationære Pc'er,
og derefter vil åbne programmet, genstarter maskinen uden videre.

Jeg har installeret Capture på min bærbare og der fungere det udmærket.

Jeg har også sat flere ram i maskinen (2gb) og formateret maskinen men det
samme gentager sig, efter installationen og vil åbne programmet, lukker
maskinen ned og starter op igen, er der nogen der kan hjælpe mig?

Venlig hilsen

Jens Mejdahl

Fra : pa

Dato : 16-06-06 22:23

"Jens Mejdahl" <jens@jensmejdahlfjern.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> samme gentager sig, efter installationen og vil åbne programmet, lukker
> maskinen ned og starter op igen, er der nogen der kan hjælpe mig?

Du kan læse om problemet på Nikons support DK under sofware.
Du skal instalere 2-3 opdateringer frem til 4,1 før det virker.
MVH PA

Fra : Jens Mejdahl

Dato : 17-06-06 19:25

> Du kan læse om problemet på Nikons support DK under sofware.
> Du skal instalere 2-3 opdateringer frem til 4,1 før det virker.
> MVH PA

Mange tak PA det var lige det jeg skulle bruge. TAK. Mvh. Jens