Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Website, præsentation af medarbejdere
Fra : Morten Snedker

Dato : 16-06-06 10:54

Jeg prøver lige at gentage mit spørgsmål fra dk.edb.webdesign.ris+ros:

Er der nogle her, der kan ryste nogle links ud af ærmet, til sites med
præsentation af medarbejdere/personer, hvor du synes "det er fa'me
fedt lavet"? Hvor fotosiden er udover det sædvanlige fjæs-foto...

Jeg mangler inspiration.

mvh /Snedker

Fra : Max

Dato : 16-06-06 11:05

Hej Morten

> Jeg mangler inspiration.

http://www.avc.dk/page686.aspx

Mvh Max

Fra : Per

Dato : 16-06-06 21:21

"Morten Snedker" <morten.snedker@planprojekt.dk> wrote in message
> [...]
> præsentation af medarbejdere/personer, hvor du synes "det er fa'me
> fedt lavet"? Hvor fotosiden er udover det sædvanlige fjæs-foto...

Nu er dette jo ikke en webdesign gruppe, så jeg går ud fra du mener
kvaliteten af billederne og ikke hvordan de er præsenteret?
http://www.morsoesparekasse.dk/index.asp?display=employee&unfold=4%2C22&afd=2&search_text=&detaljer=true&detaljer_=true

Fra : Morten Snedker

Dato : 17-06-06 06:35

On Fri, 16 Jun 2006 22:21:07 +0200, "Per" <no@tak.dk> wrote:

>Nu er dette jo ikke en webdesign gruppe, så jeg går ud fra du mener
>kvaliteten af billederne og ikke hvordan de er præsenteret?
> [...]

Jeg har måske været lidt vag i min formulering:

Jeg er igang med at designe en hjemmeside. Dit link er som sådan fin,
men også ordinært. I mit oprindelige indlæg i denne tråd skrev jeg
netop, at jeg gerne ville udover de "sædvanlige fjæs-fotos", som jeg
lidt kæk formulerede det.

I anden gruppe fik jeg link til ex.
http://www.wannafind.dk/kontaktmedarbejdere.asp, hvor billederne måske
er lidt mere spændende i deres komposition, i forhold til
person-præsentation på en hjemmeside. Så det er ikke den tekniske
kvalitet som sådan, jeg fisker efter.

Så det er det "spændende" eller "anderledes", jeg er på udkig efter.
Og jeg tænkte om nogle foto-freaks måske kunne gi' lidt input.

Men anyway, så tak for din respons!

mvh /Snedker

Fra : Jacob

Dato : 17-06-06 15:10

"Morten Snedker" <morten@dbconsult.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Så det er det "spændende" eller "anderledes", jeg er på udkig efter.
> Og jeg tænkte om nogle foto-freaks måske kunne gi' lidt input.

De billeder du har linket til er også meget "vovede" de vil slet ikke passe
til alle arbejdspladser. eller medarbejder typer.
en murer kunne man forestille sig affotograferet på en byggeplads.
Hvad arbejder firmaet med ?
er det alle medarbejdere eller blot dem som dagligt er i kontakt med
omverdnen ?

Fra : Morten Snedker

Dato : 19-06-06 12:25

On Sat, 17 Jun 2006 16:09:31 +0200, "Jacob" <bip@bop.dk> wrote:

> [...]
>Hvad arbejder firmaet med ?
>er det alle medarbejdere eller blot dem som dagligt er i kontakt med

Vi er et rådgivende ingeniørfirma - og i vores tilfælde er det alle
medarbejdere, som skal præsenteres.

mvh /Snedker

Fra : Jacob

Dato : 19-06-06 18:28

"Morten Snedker" <morten.snedker@planprojekt.dk> skrev i en meddelelse

> Vi er et rådgivende ingeniørfirma - og i vores tilfælde er det alle
> medarbejdere, som skal præsenteres.
>

> mvh /Snedker

Så syntes jeg godt i kan lave sådanne en U1/1 fotografering eventuelt hvor i
sidder på en computer monitor ? på nogle mursten med en byggeplads i
baggrunden og lignende ?

Jacob

Fra : Klaus Thøstesen

Dato : 19-06-06 18:07

> Er der nogle her, der kan ryste nogle links ud af ærmet, til sites med
> præsentation af medarbejdere/personer, hvor du synes "det er fa'me
> fedt lavet"? Hvor fotosiden er udover det sædvanlige fjæs-foto...

http://www.proffart.dk/default.aspx?nodeid=1&action=ansatte

Ved ikke hvor speciel det er - men den jeg kommer jeg til at tænke på (Det
jeg især husker billederne på, er bydrengen).

Fra : Morten Snedker

Dato : 27-06-06 10:20

On Mon, 19 Jun 2006 19:07:19 +0200, "Klaus Thøstesen" <me@k-l-t.dk>
wrote:

>http://www.proffart.dk/default.aspx?nodeid=1&action=ansatte
>
>Ved ikke hvor speciel det er - men den jeg kommer jeg til at tænke på (Det
>jeg især husker billederne på, er bydrengen).

Det synes jeg faktisk var et rigtig godt bud, der i stilen snerper hen
imod det idégrundlag, jeg er endt med.

Vores endnu ikke lancerede nye hjemmeside har en personale-del på
http://www.planprojekt.dk/pp/personale.shtml.

Øverst en sort silhouet af personer - et stykke graifk jeg fandt på
nettet. Og tanken der så strejfede var: det ku' jo være os, bare med
ansigt på! Og vi er kun 7, så det vil snildt kunne lade sig gøre. Og
det vil også ramme en billedstil , á la den, du der foreslår.

Jeg forestiller mig et gruppebillede med en mouse-over-funktion, så
man undgår at skulle scrolle, for at nå igennem ti sidste mand/kvinde.

Tak til både dig og øvrige for indspark.

mvh /Snedker
---
www.planprojekt.dk