Synkronisere Nokia 8210
Fra : Thïngmand

Dato : 20-06-01 08:26

Kan 8210 synkroniseres med Outlook ligesom Ericsson R320?

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 20-06-01 10:51

Thïngmand skrev i news:CcYX6.4954$VQ4.792213@news010.worldonline.dk:

> Kan 8210 synkroniseres med Outlook ligesom Ericsson R320?

Har du kikket ved nokia?

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig, og på nogle modeller

Fra : Thïngmand

Dato : 21-06-01 08:19

> Har du kikket ved nokia?

Ja det har jeg og jeg fatter ikke hvorfor folk er så vilde med disse
telefoner (3xxx, 8xxx serier)

Når man går hos Nokia og kigger på en 8210 er overskrifterne:

<---------->
Funktioner
Med Nokia 8210 kan du sende både SMS- og billedbeskeder, den har
stemmestyret opkaldsfunktion og en intelligent ordbog. Læs mere her »

Design
Nokia 8210 har stil. Den vejer kun 79 gram (med litiumbatteri) og findes i
to standardfarver. Med Xpress-onT-cover kan du skifte udseende på din 8210,
så ofte du vil. Læs mere her »
<---------->

Kigger man på Ericsson R320s er overskrifterne:

<---------->
R320s indeholder mange nye funktioner, som gør kommunikationen afslappet og
fri for stress. Telefonens WAP-faciliteter anvender den nye internet
teknologi, som giver dig let adgang til mobile web-sider.

R320s indeholder endvidere en kalender, som hjælper dig med at holde styr på
møder, vigtige datoer, telefon-opkald og aftaler.

R320s har indbygget modem som gør, at du kan foretage dataopkobling fra din
PC, laptop eller lomme-pc.
<---------->

Så er stilen ligesom lagt. Min telefon er et vigtigt redskab i dagligdagen
og hvad fanden skal jeg bruge billedbeskeder og Xpress cover til!?

Fra : Sigurd Hilbert Madse~

Dato : 21-06-01 15:34

"Thïngmand" <michael@thingmand.dk> skrev i en meddelelse
> Så er stilen ligesom lagt. Min telefon er et vigtigt redskab i dagligdagen
> og hvad fanden skal jeg bruge billedbeskeder og Xpress cover til!?
Det er vel et spørgsmål om hvilken målgruppe man prøver at ramme....

Mvh
Sigurd H. Madsen

Fra : Kim Pedersen

Dato : 21-06-01 21:52

> [...]
> fri for stress. Telefonens WAP-faciliteter anvender den nye internet
> teknologi, som giver dig let adgang til mobile web-sider.
Jeg kender ikke nogen, der seriøst bruger WAP. Det bliver først interessant
med højere hastighed end den vi kender i dag. Og iøvrigt, så er WAP 1.1 lige
til skraldsspanden...

> R320s indeholder endvidere en kalender, som hjælper dig med at holde styr

> møder, vigtige datoer, telefon-opkald og aftaler.
Det har 8210/8850 også, og det behøver Nokia ikke at prale af...

> R320s har indbygget modem som gør, at du kan foretage dataopkobling fra
din
> PC, laptop eller lomme-pc.
og det har 8210/8850 også via IR-interface. Med min Palm Pilot V surfer jeg
på internettet via en Webbrowser og det er MEGET mere værd end WAP IMHO.
Endvidere kan jeg læse/skrive e-mail. WAP har jeg også prøvet, men udbudet
af kvalitetssider er begrænset, synes jeg.

> Så er stilen ligesom lagt. Min telefon er et vigtigt redskab i dagligdagen
Læs nu ALLE specifikationer istedet for blot "highlights"... Jeg var lige
ved at hoppe på T28s, men den havde ikke IrDA (infrarød), og hvordan skal
jeg så synkronisere min telefombog med min Palm Pilot?!!

> og hvad fanden skal jeg bruge billedbeskeder og Xpress cover til!?
Tjae... Jeg synes, at det er cool at komme med et hvidt cover iført habit...
Lifestyle u know...

Jeg savner på 8210/8850 originalt carcit til fast montage og aktivering af
stemmestyret opkald via "svarknappen" på headset'et istedet fra på
telefonen. Der laves ikke et originalt datakabel til 8210/8850, men det kan
købes uoriginalt.

Skulle jeg vælge om i dag, så vil jeg vælge en Nokia 6210 (carkit,
stemmestyret opkald via "svarknap" og synkronisering med Outlook via
originalt datakabel).

/Kim

Fra : Thïngmand

Dato : 22-06-01 08:14

> [...]
interessant
> med højere hastighed end den vi kender i dag. Og iøvrigt, så er WAP 1.1

Korrekt

[klip-klip-klip]

8210 er sikkert en udemærket telefon (størrelsen er i hvrt fald lækker) og
pointe var også kun hvordan de markedsfører telefonerne...

Det der gør min R320s overlegen i forhold til 8210 er at jeg sætter den i
min bordlader - opladning går igang - viderstilling bliver slået til -
telefonen bliver synkroniseret med min Outlook - så nemt kan det gøres!

Fra : Lasse Vestergaard

Dato : 20-06-01 13:45

> Kan 8210 synkroniseres med Outlook ligesom Ericsson R320?

Nej ikke umiddelbart - på samme smarte måde...
men der findes en suite til Nokiaen som du kan downloade under 8210 på
nokia.com

Lasse

Fra : ®.A.Nielsen.

Dato : 20-06-01 15:51

"Thïngmand" <michael@thingmand.dk> skrev:
> Kan 8210 synkroniseres med Outlook ligesom Ericsson R320?

Jeg ved ikke hvordan Ericsson'n synkroniseres, men min Nokia 6210
synkroniseres meget nemt via et datakabel, det tager 10 sekunder og
vupti så er det ordnet.

--
Venlig hilsen: Rasmus.