Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billed databank til rejse, hvad køber jeg
Fra : Ukendt

Dato : 13-06-06 19:44

Hej NG
Skal købe en af disse "dimser" som kopierer mine billeder fra CF kort over
til denne harddisk.
Den skal være på batteri.
Det er ikke strengt nødvendigt med muligheden for at kunne se billederne på
denne dims,

Er der nogen her, som kan henvise mig til en godt produkt ??

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 13-06-06 20:02

"John D" <--> wrote in message
> Er der nogen her, som kan henvise mig til en godt produkt ??

Prøv her i stedet: dk.fritid.foto.indkoeb

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Jacob

Dato : 13-06-06 20:52

"John D" <--> skrev i en meddelelse
> [...]
> på denne dims,
>
> Er der nogen her, som kan henvise mig til en godt produkt ??

www.shuk.de har en der hedder nextocf. det er ikke den billigste. men det er
den bedste
har selv en med det ekstra batteri man kan få til den. den holder lang tid
på batteriet. men der er lader med til både 12V og 230V.

Fra : Bo Bjerre

Dato : 13-06-06 21:28

Jacob wrote:

> www.shuk.de har en der hedder nextocf. det er ikke den billigste. men det er
> den bedste

Læste lige, at der er en ny version på vej. Det kunne få mig til at
sælge min til en ubehøvlet lav pris. Men det må vi ikke i denne gruppe

Bo //

Fra : GRISEN

Dato : 14-06-06 09:12

On Tue, 13 Jun 2006 21:51:30 +0200, "Jacob" <bip@bop.dk> wrote:

>www.shuk.de har en der hedder nextocf. det er ikke den billigste. men det er
>den bedste

Hvad var nyprisen... dvs. hvad kan man mon måske forvente at dennye model kommer til at koste?

*
Jan

Fra : Erik D

Dato : 13-06-06 22:51

Jeg havde sådan en 40 GB Amitech dims ( købt i kamerahuset) med til
Cuba, som jeg så tømte kortet over på 15-20 gange. Fungerede
upåklageligt - men det var da lidt spændende at komme hjem og sætte
den til PC´ en og se om filerne var anvendelige............det var de.

Erik

Fra : Kim S

Dato : 13-06-06 23:35

"John D" <--> skrev i en meddelelse
> [...]
> på denne dims,
>
> Er der nogen her, som kan henvise mig til en godt produkt ??
Er det ikke ved at være billigere at købe extra CF-kort ??

Mvh, Kim

Fra : Michael

Dato : 14-06-06 05:20

Kim S wrote:

> Er det ikke ved at være billigere at købe extra CF-kort ??

Jeg tror det er lidt svært at købe 40 Gb kort til ca. 1500 Kr. som
en Vosonic koster.

Mvh. Michael

Fra : ;o\)-max-

Dato : 14-06-06 09:48

"Michael"

> Jeg tror det er lidt svært at købe 40 Gb kort til ca. 1500 Kr. som
> en Vosonic koster.
>
> Mvh. Michael

Det håber jeg da - det billigste 8GB 120x kort jeg kunne finde var lige
knabt 1500,-kr, men så holder det 750+ Raw filer..

Vosonic kan klart anbefales som billedbank og med deres nyeste model,
får Nexto kamp til stregen mht. overførselshastighed og måske batterylife,
fyld en hurtig HD i den og du har desuden en glimrende Scratch disk til
dit photoshop arbejde og en masse andet som Nexto ikke kan. Modellen
hedder 8360 tjek den ud her: http://www.hl-tronics.de/shop/index2.htm
-max-

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 14-06-06 16:38

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det håber jeg da - det billigste 8GB 120x kort jeg kunne finde var lige
> knabt 1500,-kr, men så holder det 750+ Raw filer..
[klip]

Hvor finder du et til den pris?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på e-mail.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 14-06-06 17:11

"Jørgen Nielsen"

Søg Transcend 8 GB her: www.preissuchmaschine.de -max-

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 15-06-06 15:34

> Søg Transcend 8 GB her: www.preissuchmaschine.de -max-

Utroligt, tror det er 2 måneder siden jeg købte et 4 GB, til 1700 kr.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 16-06-06 11:32

"Jørgen Nielsen"

> "-max-"

> Utroligt, tror det er 2 måneder siden jeg købte et 4 GB, til 1700 kr.
>
> --
> Mvh. Jørgen Nielsen.

Uhm - så har du da ikke betalt for lidt - jeg har haft 4GB tror jeg i snart
1år og gav nogenlunde det samme.. Men 4GB er stadig helt fint, det er
ikke mange gange det er lykkedes mig at fylde kortet helt - til gengæld
syns jeg 2GB er blevet for småt, he man blir forvent. -max-

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 16-06-06 16:13

> Uhm - så har du da ikke betalt for lidt - jeg har haft 4GB tror jeg i
> snart
> 1år og gav nogenlunde det samme..

Næ, det er vist betalt

>Men 4GB er stadig helt fint, det er
> ikke mange gange det er lykkedes mig at fylde kortet helt - til gengæld
> syns jeg 2GB er blevet for småt, he man blir forvent. -max-

Skyder du i RAW?

Fra : ;o\)-max-

Dato : 16-06-06 16:48

"Jørgen Nielsen"

> "-max-"
>
> Skyder du i RAW?
>
> --
> Mvh. Jørgen Nielsen.

Jeg kæmpede imod længe, mest fordi RAW er laaaangsomme at arbejde
med på min datede maskine, men så fik jeg rawshooter og den er lidt
kvikkere (stadig langsommeligt) end de andre raw convertere jeg har
prøvet, så nu skyder jeg RAW 98% af tiden - og sletter hen ad vejen,
det fungerer ok, ind til videre - -max-

Fra : Bo Bjerre

Dato : 14-06-06 18:19

Jørgen Nielsen wrote:
> "-max-" <ma22x3@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [klip]
>
> Hvor finder du et til den pris?

edbpriser.dk kan fremvise den til 1731kr. Omregner du fra tysk til dansk
moms er det lidt billigere i DK (hvis du kan det dér med momsen...)

Bo //

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 15-06-06 16:35

"Bo Bjerre" <post@fjernes-sidebanen.dk> skrev i en meddelelse

> edbpriser.dk kan fremvise den til 1731kr. Omregner du fra tysk til dansk
> moms er det lidt billigere i DK (hvis du kan det dér med momsen...)

Ja, det er det faktisk.