Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon D 30 Rensning af ccd ???
Fra : HpeA

Dato : 10-06-06 21:03

Hej Alle Foto-smølfer.

Står her med et kamera jeg synes burde blive mit i stedet for bare på prøve.
Den kan jo det sjov med at åbne op til de meget delikate dele, men kun med
en batteri-atrap der køre strøm fra 220 volt. Kan man snyde udenom, eller
skal man bare nøjes med at køre "bulp" og bede til at der ikke kommer kiks i
forbindelsen i knappen eller begge batterier går døde(Batteri-greb) :oS ?.

MvH.

Hp < Kors, jeg er så _træt_ ! >

Fra : Jacob

Dato : 10-06-06 21:57

"HpeA" <hpea@finvalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> udenom, eller skal man bare nøjes med at køre "bulp" og bede til at der
> ikke kommer kiks i forbindelsen i knappen eller begge batterier går

Man renser bare ikke en sensor når den står på bulp. det er for dumt.
Har du ikke i menuen mulighed for at slå den over på sensor rens ?
det kan man på 20D også med almindeligt batteri i.

Jacob

Fra : HpeA

Dato : 10-06-06 22:57

"Jacob" <bip@bop.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Har du ikke i menuen mulighed for at slå den over på sensor rens ?
> det kan man på 20D også med almindeligt batteri i.

Det er jo det der er problemet !. Du får ikke lov til "censor clean" uden
den har den adaptor i batteri-bay !. Havde jeg den strøm adaptor ville D
30´eren sikkert være ligeså medgørlig :oS.
20D er for nemt , meeeeeeen til 6 jern synes jeg nu lige jeg burde spænde
hjælmen

Hp

Fra : KsK

Dato : 10-06-06 23:41

"HpeA" <hpea@finvalid.dk> skrev i en meddelelse
:
[...]
: >
: > Jacob
:
[...]

gør som producer forskrive elles end det med du bliv ked af det !!!!

KsK

Fra : KsK

Dato : 10-06-06 23:48

"KsK" <ksk@all.dk> skrev i en meddelelse
:
: "HpeA" <hpea@finvalid.dk> skrev i en meddelelse
: news:448b4032$0$67260$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
::
[...]
:: >
:: > Jacob
::
[...]
eller hvis Jens bruun gid at skriv ville jeg lytte til ham !! han er CANON
mand

KsK

Fra : HpeA

Dato : 11-06-06 04:05

> :
> eller hvis Jens bruun gid at skriv ville jeg lytte til ham !! han er
> CANON
> mand
>
> KsK

Så må jeg hellere holde øje

Hp

Fra : Sidse

Dato : 11-06-06 21:17

> [...]
> udenom, eller skal man bare nøjes med at køre "bulp" og bede til at der
> ikke kommer kiks i forbindelsen i knappen eller begge batterier går

Hvor i landet bor du, du kan evt låne sådan en batteri attrap af mig, bor
4682 og arbejder 2450

Henrik

Fra : HpeA

Dato : 12-06-06 03:46

"Sidse" skrev i en meddelelse

> Hvor i landet bor du, du kan evt låne sådan en batteri attrap af mig, bor
> 4682 og arbejder 2450
>
> Henrik

Hej Hennrik.

Jeg sidder selv 4700 Næstved og arbejder ligeså

MvH.

Hp

Fra : Hans Kruse

Dato : 12-06-06 13:32

"HpeA" <hpea@finvalid.dk> wrote in message
> [...]
> udenom, eller skal man bare nøjes med at køre "bulp" og bede til at der
> ikke kommer kiks i forbindelsen i knappen eller begge batterier går

Der er en vejledning i manualen. Du skal bare burge det normale batteri
fuldt opladet og sætte den på sensor cleaning, så er der åbent ind til
sensoren. Det er ikke spor svært, men før du vil rense skal være klar over
hvordan. Det har der været mange tråde om, så brug Goggle.
Mvh,
Hans