Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Batterier
Fra : Malene Hald

Dato : 08-06-06 21:43

Jeg skal have købt mig nogle batterier til et powershot a85 (Canon), men har
lidt svært ved at finde det på nettet, synes jeg. Er der nogen der har et
link til et sted hvor de er billigere (end i butikkerne)?

Malene

Hent gratis SPAMfighter her: http://www.spamfighter.com/lda

Fra : waal

Dato : 08-06-06 22:23

"Malene Hald" <malenehaldREMOVE@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har lidt svært ved at finde det på nettet, synes jeg. Er der nogen der har
> et link til et sted hvor de er billigere (end i butikkerne)?

Kameraet bruger 4 stk AA batterier (1.5V) eller 4 stk. tilsvarende
genopladelige celler. Formenligt det mest almindelige batteri der fås. 8
stk. koster under 20,- i Aldi og et sæt (4 stk.) genopladelige samme sted
koster det dobbelte (+ en lader)

Batterier fås et utal af steder til varierende priser.

mvh
Michael

Fra : Hans

Dato : 08-06-06 22:28

> [...]
> lidt svært ved at finde det på nettet, synes jeg. Er der nogen der har et
> link til et sted hvor de er billigere (end i butikkerne)?

Hvorfor sender du din besked to gange?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 09-06-06 15:26

Hans wrote:
> Hvorfor sender du din besked to gange?

Fordi en aller anden har fået lokket hende til at bruge
Spamfighter ;-(

Det er et af de eneste anti-spam-programmer, der selv sender
spam.

Med hvert indlæg kommer der lige et spam-indlæg med reklame for
Spamfighter.

Så det er mere et Spam-program end et Anti-spam-program - og
temmelig upopulært her på usenet og ikke den bedste måde at få
gode svar på, da mange konsekvent boykotter indlæg med
Spamfighter reklamer.

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 09-06-06 20:44

Jan Vestergaard wrote:

> [...]
> upopulært her på usenet og ikke den bedste måde at få gode svar på, da
> mange konsekvent boykotter indlæg med Spamfighter reklamer.

Det var en god idé - Findes der programmer der kan filtrere spamfighter-spam væk ?

Fra : KsK

Dato : 09-06-06 22:44

:
[...]
: --
: Jan
: <Signatur ude af drift>

Hey Jan du er igen OT men det ved du måske ????? eller hvad ??? huske det
lige næste gang du irettesæt en IKK

KsK

Fra : Leif Langgaard

Dato : 09-06-06 08:31

> [...]
> har lidt svært ved at finde det på nettet, synes jeg. Er der nogen der har
> et link til et sted hvor de er billigere (end i butikkerne)?

Hej

"Vores" Fakta havde/har 4 stk. 2500mAh batterier + intelligent lader med
"refresh" funktion. + Auto- og USB ledninger, så der kan lades i bilen eller
fra en PC!

Det hele til kun 149,-

Og til niels, der er min Onkel der ejer Fakta, derfor denne reklame

--
Leif Langgaard
GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS: