Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Batterier
Fra : Malene Hald

Dato : 08-06-06 21:43

Jeg skal have købt mig nogle batterier til et powershot a85 (Canon), men har
lidt svært ved at finde det på nettet, synes jeg. Er der nogen der har et
link til et sted hvor de er billigere (end i butikkerne)?

Malene

Fra : Brian Lund

Dato : 08-06-06 22:29

> [...]
> lidt svært ved at finde det på nettet, synes jeg. Er der nogen der har et
> link til et sted hvor de er billigere (end i butikkerne)?

Det er nu rigeligt at poste én gang ;)

www.batterier.dk

Og jeg ved der er andre, men jeg synes faktisk ikke de er væsentligt
billigere end f.eks. Bilka, hvor du kan købe eks. 4 duracell genopladelige
til 70 kr, eller noname endnu billigere..!

Brian

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-06-06 22:32

Brian Lund wrote:
> Det er nu rigeligt at poste én gang ;)

Det er Spamfighter der sender spam

Det sender lige et ekstra indlæg med reklame for sig selv - altså
et anti-spam-program, der selv sender spam ;-(

Og samtidig overholder det ikke netikettens regler for udformning
af en signatur ;-(

--
Jan
<Signatur ude af drift>

Fra : KsK

Dato : 09-06-06 22:42

:
[...]
: --
: Jan

hey Jan du er OT men det ved du måske godt ???? tror du ha arvet for meget
fra NRE OT gæld også for dig

KsK

Fra : Nicolai

Dato : 09-06-06 15:14

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> wrote in message

> [...]
> billigere end f.eks. Bilka, hvor du kan købe eks. 4 duracell genopladelige
> til 70 kr, eller noname endnu billigere..!

Men batterier.dk er jo rasende dyre.

> Brian

Nicolai

Fra : Brian Lund

Dato : 09-06-06 17:09

> Men batterier.dk er jo rasende dyre.

Er det ikke det jeg (indirekte) skriver?

Brian

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 09-06-06 17:51

Malene Hald wrote:

> Jeg skal have købt mig nogle batterier til et powershot a85 (Canon), men har
> lidt svært ved at finde det på nettet, synes jeg. Er der nogen der har et
> link til et sted hvor de er billigere (end i butikkerne)?

Du er off-topic, indkøbsspørgsmål hører hjemme i news:dk.fritid.foto.indkoeb

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 09-06-06 20:58

Malene Hald wrote:
> Jeg skal have købt mig nogle batterier til et powershot a85 (Canon), men har
> lidt svært ved at finde det på nettet, synes jeg. Er der nogen der har et
> link til et sted hvor de er billigere (end i butikkerne)?

Prøv i harald-nyborg .. de har billige AA opladelige batterier.
Jeg har også købt nogle i Silvan på tilbud engang.

Bare sørg for få nogle der kan holde en masse strøm.
Dvs helst over 2000mAh .. mine har 2300mAh, men jeg har set dem op til 2600mAh.