Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fejl på Canon Powershot A620
Fra : Erik Olsen

Dato : 08-06-06 19:16

Jeg har for nylig købt et Canon Powershot A620, og det har fungeret fint
et par uger.

Men pludselig under optagelse med kameraet monteret på stativ bipper det
nogle gange og slukker. Jeg tænder igen, men det bipper igen og skærmen
bliver mørk. Nu trækkes objektivet ikke tilbage, og jeg kan ikke slukke
det. Den grønne indikator ovenpå kameraet lyser fortsat. Men ingen
reaktion ved tryk på nogen knapper.

Dækslet over hukommelseskortet er lukket, og batteridækslet er lukket
(jeg kan ikke åbne det, det synes at være låst).

Hvad er der galt, og hvad gør jeg?

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Brian S Jensen

Dato : 08-06-06 20:24

"Erik Olsen" <modelbaneteknik@hotmail.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Dækslet over hukommelseskortet er lukket, og batteridækslet er lukket (jeg
> kan ikke åbne det, det synes at være låst).

Hej Erik

Det lyder helt klart som et der skal til reklamation

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Ronni

Dato : 08-06-06 22:52

Er det løbet tør for strøm?
Pil batteriet ud og sæt det i igen, og se om det virker. (Standard metode
med al elektronik ;)

//Ronni

Fra : Erik Olsen

Dato : 09-06-06 05:20

Ronni wrote:

> Er det løbet tør for strøm?
> Pil batteriet ud og sæt det i igen, og se om det virker. (Standard
> metode med al elektronik ;)

Batteridækslet er låst som jeg skrev.