Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Inspirationsdag hos en fotograf
Fra : MAL

Dato : 07-06-06 21:52

Jeg bor i nærheden af Fredericia og fotograferer mere og mere seriøst.
Derfor kunne det være spændende at få lov til at følge en professionel
fotograf indenfor reklame- og/eller pressefotografi en dag. Er der nogen der
ved, om det vil være muligt at koble sig på en professionel på denne måde
for at lære mere om, hvordan de arbejder i praksis? Jeg vil naturligvis selv
medbringe mit eget fotoudstyr til sådan en dag, så det er det, jeg bliver
bedre til at bruge.

Hvis nogen kender en fotograf, der er villig til at tage et 'føl' med en
dag, hører jeg gerne om dette.

Mikael

Fra : Michael L

Dato : 07-06-06 23:31

Hey Mikael

Det er ikke nemt at finde nogen der vil afsætte tiden til dig, men det
kan godt lade sig gøre.
Jeg og en ven tager til USA i 6 måneder blandt andet for at gøre
præcis det samme med en lang række professionelle fotografer, så
klø da på :)

- Michael