Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Aagaards fotoalbum 2001.06.20
Fra : Aagaard

Dato : 20-06-01 06:59

Hej i NG

Så er der de 3 nye foto til bedømmelse klar.
http://212.242.205.126/fotoalbum/

Foto:
I kravlegården
Mor & barn
Human nature

Hvis du skulle få lyst til at redigere et eller flere af billederne, så har
jeg sat en ftp-server op, hvor du kan uploade det du har redigeret. Læg
venligst en lille tekstfil (*.txt) med beskrivelse, så jeg kan hvem der har
lavet hvad. Husk også at give billedet et nyt navn.
Billeder som uploades bliver vist på fotoalbummet med vedlagte kommentarer.
Adresse:
ftp://fotoalbum:20010620@212.242.205.126

Konstruktiv kritik modtages med glæde ... også her i gruppen.

Med venlig hilsen
Aaagaard

Fra : A.H.

Dato : 20-06-01 19:36

Hejsa.

Jeg kan ikke lide nogen af dem, på de to hvor der er mennesker på, syntes
jeg at du mangler kontakt med modellerne og der er for mange farver på, det
sidste kan jeg ikke finde nogen stemning i, en ølkapsel i en skovbund, hvis
det skulle virke som naturen møder storbyen, er det ikke løkkes ret godt.
Jeg er ked af hvis jeg har skudt lidt hårdt på dig, men du må også være
forberedt på negativ kritik. Jeg vil se frem til flere billeder fra dig

FotoHils
Anders

HomePage: http://hjem.get2net.dk/soulprince/

Fra : Aagaard

Dato : 20-06-01 19:59

> [...]
> Jeg er ked af hvis jeg har skudt lidt hårdt på dig, men du må også være
> forberedt på negativ kritik. Jeg vil se frem til flere billeder fra dig

Jeg betragter ikke din kritik som negativ, men som dit syn på mine billeder,
og det er helt i orden at have forskellig indfaldsvinkel.

I kravlegården:
- Pigen kigger på sin billedebog, og ser ud til at have stor fornøjelse med
det.
Mor & barn:
- Begge er faldet i søvn ovenpå en hård dag.
.... det er svært at have kontakt til sine 'modeller', i de 2 ovenstående
tilfælde, og jeg mener ikke at nogen af billederne fordrer det.
Human nature:
- Billeder står ofte uden ord, men jeg har valgt at sætte titlen: 'Human
nature' på dette billede, fordi det understreger hvordan nogen behandler
naturen, og det er en meget menneskelig opførsel, desværre.

Tak fordi du ville kommentere billederne.
Aagaard

Fra : Lyrik

Dato : 20-06-01 23:32

"Aagaard" <skriv@ikketil.dk> wrote in message
> [...]
> Adresse:
> ftp://fotoalbum:20010620@212.242.205.126
>
> Konstruktiv kritik modtages med glæde ... også her i gruppen.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Hej Aagaard!
Jeg synes at du prøver at fortælle historier med dine billeder. Det kan jeg
godt lide.
Kravlegården inspirerede mig til at lege lidt med billedet. Jeg har uploadet
det.
Hilsen
Jens

Fra : Aagaard

Dato : 21-06-01 00:03

> [...]
jeg
> godt lide.
> Kravlegården inspirerede mig til at lege lidt med billedet. Jeg har

Hej Jens
Tak for det positive indlæg - det er dejligt, når der er nogen som synes om
det man har lavet.
Jeg er også meget glad for det billede du har uploaded, og jeg har sat det
ind på fotoalbummet, så alle kan få glæde af det.
Dit billede kan ses på:
http://212.242.205.126/fotoalbum/
Mvh.
Aagaard