Underlig menu på xampp-apache
Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-07-06 22:47

Hej NG

Jeg har på en Windows-maskine installeret xampp 1.5.3a - den giver mig lidt
hovedbrud:

Når jeg via den Apache-installation indlæser min hjemmeside i en browser,
vil den ellers fine menu ikke klappe sammen som den skal.

Indlæser jeg samme side på en anden maskine over lokalnet, er fejlen den
samme. Indlæser jeg samme side (i 100% nøjagtig kopi) via en iis-server med
php-plugin på en af maskinerne eller fra nettet, fungerer menuen korrekt.

Den aktuelle side:

http://ginnerskov.dk/

Jeg kan desværre ikke give offentlig adgang til fejlvisningen, da det ligger
bag en firewall. Men slår I javascript-afvikling fra i en browser, vil
virkningen være den samme.

Er det xampp, der ikke kan levere den korrekte javascript til
menuhåndteringen, eller kender I en anden årsag til dette.

X-postet til dk.edb.internet.software.apache og
dk.edb.internet.webdesign.serverside.php

FUT til php-gruppen

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 06-07-06 23:09

Erik Ginnerskov wrote:
> Jeg har på en Windows-maskine installeret xampp 1.5.3a - den giver
> mig lidt hovedbrud:

Jeg fandt selv fejlen. Det var en definition i .htaccess, der disablede
..js-filen som styrer menuen.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/