duer Joomla ikke til firmaer?
Fra : Ukendt

Dato : 22-06-06 14:54

Hej,

Duer Joomla til firmaer?
Jeg prøvede at rode med det i dag, og fandt ud af, at siderne i adm. modulet
kun kunne vises i html uden billedeikoner pga "gul advarselsskilt" i
bunden.... måske fordi vores webhotel ikke kører med safe mode ON.
Så kiggede jeg efter løsninger på safe mode on. Men det var skuffende, hvad
jeg fandt. Om patches virkede var der delte meninger om. Og der var vist
ingen patches til nyeste version 1.09..
Testede på unoeuro.com

Kan skidtet installeres korrekt?
Og kan ekstra moduler installeres korrekt (pga safe mode problemstillingen)

Skal jeg kigge efter helt andet system ?

Jeg arbejder i lille firma, der også skal bruge systemet til et mindre
intranet.

mvh Flemming

Fra : AF

Dato : 22-06-06 17:35

Flemming skrev i news:449aa10d$0$12598$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

[ ... ]
> Jeg arbejder i lille firma, der også skal bruge systemet til et mindre
> intranet.

Prøv at kigge lidt på http://fundanemt.com

og her: http://www.fundausers.org/links/ kan du se nogle af de løsninger der
er lavet med systemet.

Jeg har for nylig selv installeret den på http://rui.ravsted.dk hvor vi
bl.a. også har et lille intranet kørende, hvor kun bestyrelsen for RUI har
adgang.

Der findes et brugerforum på news:sunsite.fundanemt

Andreas Falck
Web Admin http://ravsted.dk
Web Admin http://rui.ravsted.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-06 20:01

> Prøv at kigge lidt på http://fundanemt.com

Ja, har hørt om det.

> og her: http://www.fundausers.org/links/ kan du se nogle af de løsninger
> der
> er lavet med systemet.

ok

> Jeg har for nylig selv installeret den på http://rui.ravsted.dk hvor vi
> bl.a. også har et lille intranet kørende, hvor kun bestyrelsen for RUI har
> adgang.

hvordan har du lavet intranettet? med standard moduler i fundanemt?
vil du beskrive / give ideer?

> Der findes et brugerforum på news:sunsite.fundanemt

takker

Fra : AF

Dato : 22-06-06 22:25

Flemming skrev i news:449ae8d9$0$12624$edfadb0f@dread14.news.tele.dk

[ ... ]
> hvordan har du lavet intranettet? med standard moduler i fundanemt?
> vil du beskrive / give ideer?

Ja, jeg har kun brugt standardmoduler. Og til intranettet (bestyrelsens
interne sider) er brugt et login-system.

Login-systemet kan findes via link i dette indlæg:
new:449688ec$0$15792$14726298@news.sunsite.dk

Men læs lige hele tråden igennem.

Ved installationen af login-systemet skal du angive hvilken side (sidens
ID-nummer) der skal være "forsiden" i den beskyttede sektion, og
undersiderne skal naturligvis laves som undersider til denne "forside",
hvorved også de er beskyttet af login-systemet.

Jeg er selv temmelig ny bruger af FundaNemt, men hjælper gerne så godt jeg
kan, og i news:sunsite.fundanemt (som jeg vil anbefale) er nogle af
udviklerne af systemet også klar med velkvalificeret og kompetent og venlig
hjælp.

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-06 20:09

til Fundanemt:

findes der godt nok login modul til f.eks. intranet, og findes der
brugerstyring (rettigheder til at se hvilke sider), nyhedsmoduler, osv ?

synes ikke, at jeg kunne se så mange moduler til systemet...

Fra : Brian Elmegaard

Dato : 22-06-06 18:10

"Flemming" <yoyo> writes:

> [...]
> kun kunne vises i html uden billedeikoner pga "gul advarselsskilt" i
> bunden.... måske fordi vores webhotel ikke kører med safe mode ON.

Det er ikke et problem hos alle udbydere. Unoeuro kører det fint
selvom safe mode vist er on (safe mode off er vist nok dumt).

> Testede på unoeuro.com

Mystisk. Det kører uproblematisk for mig.

> Kan skidtet installeres korrekt?

Absolut.

> Og kan ekstra moduler installeres korrekt (pga safe mode
> problemstillingen)

Ja, ingen problem.

Se evt. http://www.rkspeed.dk for dokumentation.

--
Brian (remove the sport for mail)
http://www.et.web.mek.dtu.dk/Staff/be/be.html

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-06 20:04

> Se evt. http://www.rkspeed.dk for dokumentation.

hvilken template har du brugt til ovenstående?
søger nogle gratis med enkle designs til at strukturere på 2-3
navigationsniveauer. Kan se du har et par niveauer.

Fra : Brian Elmegaard

Dato : 23-06-06 06:42

"Flemming" <yoyo> writes:

> hvilken template har du brugt til ovenstående?

Solarflare_rhuk som er standard i joomla. Den er tilpasset en anelse
for at få billedet i toppen ind.

> søger nogle gratis med enkle designs til at strukturere på 2-3
> navigationsniveauer. Kan se du har et par niveauer.

Jeg er ikke helt med på hvad du mener. Er det menuen?

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-06 12:41

> Jeg er ikke helt med på hvad du mener. Er det menuen?

ja

Fra : Brian Elmegaard

Dato : 23-06-06 13:13

"Flemming" <yoyo> writes:

> ja

OK, det er helt standard og har efter hvad jeg ved ikke noget med
design at gøre.