MS Windows
briani 27239
Lås til at gøre CAPS LOCK uvirksom
Fra : Dan Andersen

Dato : 25-08-06 16:21

Kan man gøre CAPS LOCK uvirksom - findes det? Det må vel være et eller andet
med at
ændre keyboard Layoutet..

--
Med venlig hilsen - Dan Andersen - www.dbamott.dk

Fra : Max

Dato : 25-08-06 17:05

Hej Dan

> Kan man gøre CAPS LOCK uvirksom - findes det? Det må vel være et

http://johnhaller.com/jh/useful_stuff/disable_caps_lock/

Mvh Max

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 25-08-06 17:09

Dan Andersen wrote:

> Kan man gøre CAPS LOCK uvirksom - findes det? Det må vel være et eller
> andet med at ændre keyboard Layoutet..

Ja da. Her er et par stykker der kan gøre det.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=fb7b3dcd-d4c1-4943-9c74-d8df57ef19d7&DisplayLang=en
http://www.randyrants.com/sharpkeys/

Mit keyboard har ikke nogen Win-tast (Ahhh... så er den ikke i vejen), men
sommetider er den okay at have. Min [Caps Lock] er nu lavet om til
Win-tatsten og kombinationen [Crtl + Pause] slår [Caps Lock] til og fra
(hvis der skulle blive brug for det)

--
Mvh. Lars

Fra : Karsten Jensen

Dato : 25-08-06 17:11

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev:

> Kan man gøre CAPS LOCK uvirksom - findes det?

En hardwareløsning: En klat plasticlim og en tegnestift ovenpå tasten. Så
holder man hurtigt op med at bruge den

Mvh.

Karsten

Fra : Desserten

Dato : 25-08-06 17:31

"Karsten Jensen" <okokokokokok@invalid> skrev i en meddelelse

> En hardwareløsning: En klat plasticlim og en tegnestift ovenpå tasten. Så
> holder man hurtigt op med at bruge den

LOL................god griner, jeg fik helt ondt i maven !!