Quark 4.11 via iMate på OSX kan ikke se al~
Fra : simon

Dato : 23-08-06 21:02

Hej

Det her er muligvis en gammel traver, men jeg synes ikke lige jeg kan finde
noget om det nogen steder.
På en PowerMac (G5 2X2GHz m. OSX 10.4.5) er installeret en Quark 4.11 via en
iMate. Den kører for så vidt glimrende - taget i betragtning, at vi kører
Classic, men det som er rigtig sært er, at når man vil åbne et job nede i et
mappehieraki på en server, hvor der er eksempelvis 20 mapper alene på roden,
så kan Quarken kun se tre-fire stykker. Den kan altså ikke "gnaske" sig den
rigtige vej ned i dette mappehieraki.
Server volumet er mounted på OSX - og åbner man ikonet for server volumet
her, kan man se det hele!

For ikke at være faldet over en uheldig kombination, er samme øvelse lavet
på en gammel 400MHz G4 med OSX 10.3.9 - samme resultat.
Serveren er Windows 2003. Jeg synes jeg har prøvet med både AFP og SMB....
Kan nogen komme med et bidrag?

vh simon

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 23-08-06 22:49

"simon" <simonix@postottedotteledotdk> wrote:

> [...]
> rigtige vej ned i dette mappehieraki.
> Server volumet er mounted på OSX - og åbner man ikonet for server volumet

Har du prøvet med en 'åbn' dialog i et andet classic program?