"Åbn i"
Fra : Ukendt

Dato : 17-08-06 15:54

Når jeg lurer billeder (og alt muligt andet for den sags skyld), så
ynder jeg at have nem adgang til de to-tre programmer jeg bruger oftest.
Sagen er så den, at jpg kan åbnes i et væld af programmer. Når jeg vil
lave en "åbn i" (fordi billedfremviser ikke er nok) så får jeg som det
er nu ca. 50 forskellige programmer (og ja, mange af dem jeg med vilje
installeret). Jeg ville dog meget gerne kunne skære antallet af valg ned
til 3-4 stk. efter eget valg.

Kan det lade sig gøre og i givet fald, hvordan?

Takker og bukker for jeres hjælp. Det er herligt.

Venligst

Niels
www.nodash.dk

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 17-08-06 16:32

Niels Præstegaard - Aalborg <niels@priestyard.dk> wrote:

> [...]
> til 3-4 stk. efter eget valg.
>
> Kan det lade sig gøre og i givet fald, hvordan?

Du holder alt-tasten nede mens du vælger Åbn i, hvorved den skifter til
Abn altid i

Mogens Thyregod
www.mothsoft.dk¨
moth@mothsoft.dk

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-06 16:46

Mogens Thyregod skrev:
> Du holder alt-tasten nede mens du vælger Åbn i, hvorved den skifter til
> Abn altid i

Tak for tippet Mogens. Det kendte jeg ikke. Men det er stadig ikke det
jeg søger. Når jeg holder musen over "åbn i" folder en menu/liste ud med
en masse forskellige programmer (hos mig ca 40-50). Den liste vil jeg
gerne have nedbragt til 3-4 stk. som jeg selv vælger.

Anyone?

Venligst

Niels

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 17-08-06 18:11

> [...]

> en masse forskellige programmer (hos mig ca 40-50). Den liste vil jeg
> gerne have nedbragt til 3-4 stk. som jeg selv vælger.

Smid de ønskede programmer i Dock'en og træk dit billede på det ønskede
programs icon.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk