Hvordan installere jeg X11 på en ny MacBo
Fra : Mads

Dato : 15-08-06 10:17

Hej

Når jeg sætter disc 1 af de 2 installations disks der var med i kassen
får jeg mulighed for at vælge "Install OS X" og "Install bundled software".
Hvis jeg vælger det første skal jeg genstarte. Hvis jeg vælger det andet
har jeg mulighed for at installere iLife og alt muligt, men ikke X11.
Disc 2 siger jeg skal indsætte disc 1.

Hvad er den korrekt fremgangsmåde?

Venlig hilsen
Mads

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 15-08-06 19:30

Mads <mads@iname.com> wrote:
> [...]

> Hvis jeg vælger det første skal jeg genstarte. Hvis jeg vælger det andet
> har jeg mulighed for at installere iLife og alt muligt, men ikke X11.

Disc 1. find pakken "X11.pkg" og på med den eller vælg en custum
install.

Fra : Mads

Dato : 16-08-06 09:04

Morten Reippuert Knudsen wrote:

> Disc 1. find pakken "X11.pkg" og på med den eller vælg en custum
> install.

Takker. Fandt pakken efter lidt søgning...