cocoaspell på intel
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 07-08-06 20:24

Øv, noget er gået galt under installeringen af Cocoaspell. (Jeg måtte
bl.a. slette filer manuelt efter problemløsningsgoogleri.

Jeg gav op, men vil nu prøve igen. Har hentet den sidste cocoaspell og:

Den installerede kun 472 K - og når jeg åbner systemindstillinger og
klikker på Spelling, får jeg flg.:

Fejl i indstillinger
Kunne ikke indlæse Spelling-indstillingsvindue.

Kan nogen hjælpe?

på forhånd tak

Martin

--
MA @ 55.01.44N/11.50.39E - www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse

-- and don't forget to boogie

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 09-08-06 14:16

Martin Ammentorp <martinxyz@xyzammentorp.org> wrote:

> [...]
> klikker på Spelling, får jeg flg.:
>
> Fejl i indstillinger
> Kunne ikke indlæse Spelling-indstillingsvindue.

Noget lignende skete for mig - jeg tror jeg startede forfra igen, da jeg
ikke var HELT sikker på, at det var Intel versionen jeg havde downloaded
i første omgang.

Er du sikker på/prøv at:

- Finde alt der har med 'aspell' og 'cocoaspell' at gøre, slet det

- Downloade Intel-versionen igen, så du er helt sikker

- Hente ordbøgerne igen, husk der er to downloads - CocoAspell og
ordbøgerne

- Der er et par fejlfindings-tips, på download-siden:
http://people.ict.usc.edu/~leuski/cocoaspell/home.html

- Bl.a. noget om, at der kan være problemer, hvis man har ændret noget i
sit kommando-linie-miljø.

- Har du prøvet at genstarte? Ja, jeg ved det godt, det er mest en joke,
men som tidligere IT supporter, husker jeg tilbage til den tid, og at
det hjalp i 90% af tilfældende. Godt nok i et Windows miljø, men det har
nu også tit hjulpet på min Mac :)

Hilsen Thomas

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 10-08-06 21:18

Thomas Boelskifte <tboweb01@mac.com> wrote:

> - Der er et par fejlfindings-tips, på download-siden:
> http://people.ict.usc.edu/~leuski/cocoaspell/home.html

Hej Thomas

tusind tak for din hjælp

jeg har nu skrevet en mail til Anton Leuski, da mit problem endnu ikke
er løst

venlig hilsen

Martin