Java problemer
Fra : Steen Wrem

Dato : 07-08-06 17:02

Når jeg går ind på en internetside, som benytter java (billede af en kop
kaffe), sker der ingen ting. Det eneste jeg kan se er kaffekoppen.
Jeg benytter:
MacBookPro
Mac osX 10.4.7
Safari

Hvad kan jeg gøre
Vh SteenW

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 07-08-06 17:19

Steen Wrem <steen@wrem.net> wrote:

> Når jeg går ind på en internetside, som benytter java (billede af en kop
> kaffe), sker der ingen ting. Det eneste jeg kan se er kaffekoppen.

klip

> Safari
> Hvad kan jeg gøre

Kigge på:
Safari/Indstillinger/Sikkerhed

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk

Fra : Steen Wrem

Dato : 07-08-06 18:29

Der er kryds i:
Slå plug-in til
Slå Java Til
Slå JavaScript til

Så det skulle vel være godt nok, eller hva'??

Vh SteenW
PS! Undskyld, jeg kom vist til at sende den til dig privat!

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 07-08-06 20:48

> [...]
> Slå Java Til
> Slå JavaScript til
>
> Så det skulle vel være godt nok, eller hva'??

Jeps. Du har vel allerede testet!

> Vh SteenW
> PS! Undskyld, jeg kom vist til at sende den til dig privat!

Har et glimrende spamfilter

PS
Det er god skik, at svare _under_ det man svarer på.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk

Fra : Steen Wrem

Dato : 07-08-06 21:19

Nej, nej, -det virker ikke. Jeg skrev blot hvor der var kryds i safari

On 07/08/06 21:47, in article 1hjpz07.1hudimtp1fnmqN%spam@events.dk, "Preben