ISDN central
Fra : Casper Mønster

Dato : 19-06-01 22:42

Kan man købe en ISDN central til husbehov (ca. 4 lokal linler) og hvad vil
sådan en koste??

/Casper

Fra : Ole

Dato : 20-06-01 08:59

Casper Mønster <FJERN_DETTE.cmonster@worldonline.dk> wrote in message
> Kan man købe en ISDN central til husbehov (ca. 4 lokal linler) og hvad vil
> sådan en koste??

Ja, Priserne sterter ved 2500 incl. moms.

Se evt http://www.v-data.dk/omstilli.htm

mvh

Ole

Fra : Anders Larsson \(Rem~

Dato : 20-06-01 21:11

"Casper Mønster" <FJERN_DETTE.cmonster@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man købe en ISDN central til husbehov (ca. 4 lokal linler) og hvad vil
> sådan en koste??

Det primære er om det er analoge eller ISDN linier du vil benytte som lokal
tlf.
En ISDN->4*analog kan du få for ca. 1600 - en ISDN->4*ISDN er væsentlig
dyrere.

Anders Larsson
Alle udtalelser er ubetinget mine egne...
.... undtagen i de tilfælde hvor andre gør indsigelse...
.......eller hvor de blot er uvederhæftige.....

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-06-01 22:09

"Anders Larsson (Remove x)" <x.BitNix@NoSpam.dk> skrev i en meddelelse
> en ISDN->4*ISDN er væsentlig
> dyrere.

+ at standarden slet ikke er beregnet til dette.
Der er fx ikke nogen pæn måde at omstille kald fra telefon til telefon på
ved et sådant system

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen