Mac kabinet søges - gerne fra en dø
Fra : Bruno

Dato : 21-07-06 13:05

Kan man finde sådan noget?

Mvh

Bruno

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 21-07-06 13:52

Bruno <dont.use@this.address.ever> wrote:

> Kan man finde sådan noget?
>
> Mvh
>
> Bruno

Jeg har et Kabinet (m/ bundkort og også drev-modul med DVD-drev) stående
fra en Blue/WHite PowerMac G3.

Hvad vil du give for den?

--
regards, Peter B. Perlsø - liberterran.org, siad.dk
"The politicians don't just want your money. They want your soul. They

Fra : Bruno

Dato : 22-07-06 12:18

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> Jeg har et Kabinet (m/ bundkort og også drev-modul med DVD-drev) stående
> fra en Blue/WHite PowerMac G3.
>
> Hvad vil du give for den?

Ikke meget da jeg er ligeglad med indmaden, men kom med et tal.

Min plan er at tage et stort skohorn og så proppe en PC samt et par Mac
mini'er ind i samme kabinet, plus evt. en router og en switch hvis der
stadig er et ledigt hjørne

Mvh

Bruno

Fra : Nicolai Brandt

Dato : 22-07-06 12:31

> [...]

> Min plan er at tage et stort skohorn og så proppe en PC samt et par Mac
> mini'er ind i samme kabinet, plus evt. en router og en switch hvis der

Husk lige vi skal se billeder når den er færdig

--
Mvh Nicolai Brandt

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 22-07-06 15:01

Hej Bruno

Bruno wrote:

> [...]

> Min plan er at tage et stort skohorn og så proppe en PC samt et par Mac
> mini'er ind i samme kabinet, plus evt. en router og en switch hvis der

En ganske sjov idé, men du skal nok lige være opmærksom på, at der så
også skal være plads til et par gode kølere, - ellers vil du få
problemer - især med Mini'erne...

mvh. Eri kRichard

<kmldenmark_NOSP@M_stofanet.dk>

Fra : Bruno

Dato : 23-07-06 03:05

Erik Richard Sørensen wrote:
> En ganske sjov idé, men du skal nok lige være opmærksom på, at der så
> også skal være plads til et par gode kølere, - ellers vil du få
> problemer - især med Mini'erne...

Køling er bestemt et muligt problem.

Jeg har forskellige ideer, men hvad der er muligt vil vise sig. Min
største bekymring lige nue er PC'ens grafikkort da det alene bruger 100
watt!

Mvh

Bruno

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 23-07-06 13:17

Hej Bruno

Bruno wrote:

> Køling er bestemt et muligt problem.

Hm, tja... svjh. har de grafitgrå G4 modeller en PSU på omk. 330w. QS og
MDD omk. 450w. Og jeg mener at kunne huske, at en Mini bruger 140-170w,
hvis du ikke vil udnytte de indb. PSU'ere i Mini'erne.

> Jeg har forskellige ideer, men hvad der er muligt vil vise sig. Min
> største bekymring lige nue er PC'ens grafikkort da det alene bruger 100
> watt!

Hm, hvad med et MicroATX low-power board + fx. en 450w low-power Micro
PSU og så smække en aktiv køler på grafikkortet (fx. en Papst Active
Cooler). - Alternativt kunne være et vandkølingssystem, men det er der
fysisk ikke plads til i et Mac G4 kabinet...

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-07-06 14:37

Erik Richard Sørensen <NOSPAM@nospam.dk> wrote:
> [...]

> MDD omk. 450w. Og jeg mener at kunne huske, at en Mini bruger 140-170w,
> hvis du ikke vil udnytte de indb. PSU'ere i Mini'erne.

omkring 250w PSU i de gamle G4'ere (Gigabit osv).

en G4 mini kender jeg ikke data på men jeg kan ikke fostille mig at
PSU'en er på mere end 100w. Den trækker kun omkring 20-30w ved alm
drift. PSU'en i en mini er iøvrigt extern.

Fra : Mikkel Westh [2740]

Dato : 28-07-06 11:49

> [...]
> PSU'en er på mere end 100w. Den trækker kun omkring 20-30w ved alm
> drift. PSU'en i en mini er iøvrigt extern.

Mindre. En G4 Mac mini PSU er på sølle 85 Watt.

--
Mvh. Mikkel Westh
Ved direkte mail - fjern fælden.

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 23-07-06 20:11

On Sun, 23 Jul 2006 04:05:00 +0200, Bruno wrote:

> Køling er bestemt et muligt problem.

Nedsænk kabinettet i vand.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 22-07-06 23:48

> [...]

> Min plan er at tage et stort skohorn og så proppe en PC samt et par Mac
> mini'er ind i samme kabinet, plus evt. en router og en switch hvis der

Jeg bor nær ved Helsingør. Hvis du bor i nærheden, så kom forbi og tag
et kig, og giv et bud.

Fra : Bruno

Dato : 23-07-06 03:11

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> Jeg bor nær ved Helsingør. Hvis du bor i nærheden, så kom forbi og tag
> et kig, og giv et bud.

Det må jeg lige vende tilbage til.

Mvh

Bruno