DVD ripper...
Fra : Jonas Fyhn Vincenti

Dato : 11-07-06 21:56

Hey NG

Nu har jeg så fået MacTheRipper og det virker fint med at få DVD'erne
ned på maskinen - men hvad program skal jeg bruge til at få det komprimeret?

//Jonas

Fra : Jesper

Dato : 11-07-06 22:36

Jonas Fyhn Vincenti <king@ping.dk> wrote:

> [...]
> ned på maskinen - men hvad program skal jeg bruge til at få det komprimeret?

Toast 7.1 UB, DVD2One 2, DVDRemaster 3
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Peter Ursin

Dato : 12-07-06 08:01

> Toast 7.1 UB, DVD2One 2, DVDRemaster 3
> --
Eller Handbrake, som er fremragende og iøvrigt gratis.
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/21117

mvh
Peter

Fra : Jesper

Dato : 12-07-06 09:51

Peter Ursin <zorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> Eller Handbrake, som er fremragende og iøvrigt gratis.
> http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/21117
>
> mvh
> Peter

Hvis filmen skal komprimeres til MP4 eller DIVX kan HandBrake bruges og
så er MTR slet ikke nødvendig, da HB kan komprimere direkte fra DVD.
Hvis det er en DVD9 der skal ned i DVD5 kan HB ikke bruges.
--
Jesper
The saw is family!

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 18-07-06 11:00

Peter Ursin <zorillaFJERN@DETTEmyrealbox.com> wrote:

> Eller Handbrake, som er fremragende og iøvrigt gratis.
> http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/21117

eller VisualHub:

http://www.techspansion.com/visualhub/

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Jesper

Dato : 18-07-06 11:28

Thomas von Hassel <thomas_lists@elements.dk> wrote:

> eller VisualHub:
>
> http://www.techspansion.com/visualhub/
>

> /thomas

Ja der er så til den anden vej: AVI til DVD
--
Jesper
"Neither Jewish morality nor Jewish tradition can