Tour de Stream.
Fra : Tonny Freimanis

Dato : 04-07-06 14:37

Kan det virkelig passe, at man som Mac-bruger (OSX) ikke et eneste sted
kan (få lov til at) se Tour de France live via internettet?
Så vidt jeg kan se, er det eneste sted hvor der (gratis) streames live
video på TV2 Zulu, men det er jo kun for XP'ere.
Da jeg ikke har TV og ikke ønsker at have TV, fordi jeg stort set kun
har brug for et TV til at se forårsklassikerne, de store etapeløb og WM
på landevej, vil jeg meget gerne kunne se disse begivenheder live på
min Mac, men det har endnu ikke kunnet lade sig gøre.
Når man så tænker på, hvor problemfrit og i hvor god kvalitet det ville
være for både Mac'ere, XP'ere og vistnok også Linux'ere, hvis (de
danske) TV-stationer streamede i QuickTime, får man virkelig lyst til
at spytte blod.
Er der nogen herinde, som har løsningen på problemet med et link til et
site, som streamer Tour de France på dansk, engelsk eller tysk?

Med venlig hilsen

Tonny Freimanis

P.S. Sproget under video-streamet er faktisk underordnet, da jeg i
tilfælde af at det var på f.eks. fransk, italiensk eller urdu så bare
vil streame lyden fra EuroSports hjemmeside...

TF

Fra : tom

Dato : 04-07-06 22:13

On 2006-07-04 15:37:02 +0200, Tonny Freimanis <bankvoles@yahoo.dk> said:

> [...]
> tilfælde af at det var på f.eks. fransk, italiensk eller urdu så bare
> vil streame lyden fra EuroSports hjemmeside...

Tror du selv har svaret på hvad og hvordan du skal gøre det..
du må ud og lede efter streamen..

......bingo og 0,25 sek senere

http://www.google.com/search?hl=da&client=safari&rls=da-dk&q=tour+de+france+live+stream&btnG=Søg&lr=