Strømforsyning - hvad er det for en flap i~
Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 15-06-06 12:27

Hej

Til min MacBook er der en hvis apple-powersupply. I hjørnerne er der to
flapper der kan slåes ud. Er der nogen der ved hvad de kan bruges til?
Umiddelbart tænkte jeg selv ledningsoprul ... men har bare ikke kunnet
findet noget om det i manualen eller på Apples hjemmeside.

Jeg har tidligere haft en ekstern oplader til min Ipod, og den opladet
havde ingen "flapper" i hjørnerne.

Hilsen Jesper Mehlsen

Fra : Karl Antz

Dato : 15-06-06 12:37

Jesper Mehlsen <j@FJERNDETTEmehlsen.com> wrote:

> Umiddelbart tænkte jeg selv ledningsoprul

.... nemlig
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Søren

Dato : 15-06-06 12:50

On 15/06/06 13:36, in article 1hgz751.111tzd3gk7wb2N%karl@antz.dk, "Karl
Antz" <karl@antz.dk> wrote:

> ... nemlig

Det fungerer de også perfekt som på min

Søren C. Fischer
http://soren.fischer.as
Fiat Seicento Sporting Abarth

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-06-06 12:50

Søren <soren1967@gmail.com> wrote:

> Det fungerer de også perfekt som på min

bortset fra at ledningen ikke har så godt af at blive rullet så stramt

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-06-06 06:26

On 2006-06-15 13:50:16 +0200, thomas_lists@elements.dk (Thomas von
Hassel) said:

> bortset fra at ledningen ikke har så godt af at blive rullet så stramt

Det kan der måske være noget om. Ledningen til min TiBook holdt kun tre
år, og da jeg mest har brugt den stationært, er det ikke ligefrem hver
dag, ledningen er blevet rullet op.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 16-06-06 07:15

> Det kan der måske være noget om. Ledningen til min TiBook holdt kun tre
> år, og da jeg mest har brugt den stationært, er det ikke ligefrem hver
> dag, ledningen er blevet rullet op.

Ledningen til min TiBook har tit været rullet op og fungerer fint endnu.
Man behøver jo ikke rulle den særligt stramt op for at holde den på
plads.

--
Mvh Martin

Fra : Jesper Mehlsen

Dato : 15-06-06 13:02

On 2006-06-15 13:50:09 +0200, Søren <soren1967@gmail.com> said:

> Det fungerer de også perfekt som på min

Jamen mange tak for reply. Det vil jeg så bruge flapperne til. De var
heller ikke så gode som flyvinger, og jeg kunne heller ikke rigtig
hænge strømforsyningen på noget med dem

Hilsen Jesper Mehlsen

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 16-06-06 07:15

> [...]

> Jamen mange tak for reply. Det vil jeg så bruge flapperne til. De var
> heller ikke så gode som flyvinger, og jeg kunne heller ikke rigtig

Bemærk også den lille plastikklemme (næsten) for enden af ledningen. Den
bruges til at holde den oprullede ledning på plads rundt om
strømforsyningen. Det står der vist heller ikke noget om i manualen

--
Mvh Martin