hjælp til firefox internetsider
Fra : thohei

Dato : 12-06-06 22:25

For nogle uger siden lærte I mig at kunne se web-tv via Politiken og
andre steder hvor Firefox ikke virkede.
Men hvad med
http://www.thecleverest.com/content/attractors.html
og

Ingen af disse sider vil åbenbare deres grafiske og bevægelige
indhold. Det er jo ikke sikkert at det er samme problem, men hvilke
plug-ins mangler jeg og kan man ikke finde en 'fuld pakke' et sted som
indeholder det hele. Det er lidt trættende hele tiden at skulle finde
små plug-in-programmer?
På forhånd tak.
Thomas

Fra : Jesper

Dato : 13-06-06 05:34

thohei <heinesen@mail.dk> wrote:

> [...]
> plug-ins mangler jeg og kan man ikke finde en 'fuld pakke' et sted som
> indeholder det hele. Det er lidt trættende hele tiden at skulle finde

Det er alm.Flash indhold. Hvis du er på en IntelMac skal du gøre flg:

Luk Firefox, tag info på den, flueben i boxen åbnes med Rosetta,
reninstallér Flash Player 8 med browseren lukket.

Så virker det!
--
Jesper
The saw is family!

Fra : thohei

Dato : 13-06-06 14:12

Jesper wrote:

> [...]
>
> Luk Firefox, tag info på den, flueben i boxen åbnes med Rosetta,
> reninstallér Flash Player 8 med browseren lukket.

Ja, jeg skulle selvfølgelig have skrevet at det er en helt alm iMac G4
med OSX 10.4.6 og Firefox 1.5.0.4, og der er mærkelig nok en del flash
jeg godt kan se. Hmm jeg prøver at se om jeg kan finde noget mere
flash-tilbehør.
Tak.
Thomas