MS Windows
briani 27239
fejl i hjælp og support
Fra : Tony

Dato : 24-08-06 22:25

''windows kan ikke åbne'' Hjælp og support'', fordi en systemtjeneste ikke
kører.
Start tjenesten'' Hjælp og support'' for at løse dette problem''

Hvordan skal det forstås, når jeg ikke kan åbne Hjælp og support.?

Tony

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 24-08-06 22:41

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Start tjenesten'' Hjælp og support'' for at løse dette problem''
>
> Hvordan skal det forstås, når jeg ikke kan åbne Hjælp og support.?

Prøv at kigge i kontrolpanel / administration / tjenester / find Hjælp og
Support og se om den er aktiveret. Sæt den til automatisk.
--
venlig hilsen
Bjarne Christensen

Fra : Tony

Dato : 25-08-06 00:10

"Bjarne Christensen" <No@> skrev i en meddelelse
> [...]
> Prøv at kigge i kontrolpanel / administration / tjenester / find Hjælp og
> Support og se om den er aktiveret. Sæt den til automatisk.

Tak for hjælpen, det hjalp.

Hvordan det så er blevet deaktiveret, er mig en gåde.

Tony