MS Windows
briani 27239
Vista ver. 5472
Fra : rl

Dato : 24-08-06 20:25

Hej,

Er der et sted hvor jeg kan hente den nyeste beta hurtigt? Jeg er skrevet op
som beta tester, men jeg har såvidt jeg ved ikke adgang til ms site hvor alt
nyt ligger. Men hvor så?

På forhånd tak.

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-06 20:38

rl wrote:
> [...]
> som beta tester, men jeg har såvidt jeg ved ikke adgang til ms site hvor alt

Hvis ikke du vil vente på RC1 som skulle komme 7 sept. så må du betale
for et msdn medlemskab eller lege pirat (ikke en opfordring)

--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : rl

Dato : 24-08-06 20:52

> Hvis ikke du vil vente på RC1 som skulle komme 7 sept. så må du betale for
> et msdn medlemskab eller lege pirat (ikke en opfordring)

Får jeg da adgang til RC1?

Fra : Claus Albæk

Dato : 25-08-06 07:38

rl wrote:

> Får jeg da adgang til RC1?

Ja, hvis du er skrevet op til Beta 2 så får du adgang til RC1.

Fra : rl

Dato : 24-08-06 21:11

> Hvis ikke du vil vente på RC1 som skulle komme 7 sept. så må du betale for
> et msdn medlemskab eller lege pirat (ikke en opfordring)

Der er vel ikke noget uovligt I at hente den når den ikke er færdig og jeg
er skrevet op som tester? Prøvede en 5472 af en ven, men den spørger efter
en disk med cd/dvd driver ved installation. Det gjorde den rigtige beta 2
sjovt nok ikke. Underligt at lave en ændring på en ellers fin inst. Men
ellers må jeg vente til 7. sep. hvis den er til at få fat i.

Fra : Fjollefrans

Dato : 24-08-06 21:31

"rl" <r-lauritsen@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> sjovt nok ikke. Underligt at lave en ændring på en ellers fin inst. Men
> ellers må jeg vente til 7. sep. hvis den er til at få fat i.

det må nu afhænge meget af hvad der står i den licensaftale der findes på
testudgaverne, jeg kender desværre ikke svaret.

- FF

Fra : Petersen

Dato : 25-08-06 02:28

""Claus Albæk (Kbh.)"" <claude@eugina.dk> wrote in message

> Hvis ikke du vil vente på RC1 som skulle komme 7 sept. så må du betale for
> et msdn medlemskab eller lege pirat (ikke en opfordring)
>
> --

Hvor ?

Fra : Claus Albæk

Dato : 25-08-06 07:39