Uddata fra fouriertransformation
Fra : Jacob Jensen

Dato : 24-08-06 14:18

Hvad kan man sige om denne uddatas størrelse (absolut værdi)?

Jeg vil gerne plotte værdierne men jeg ved ikke hvor stor min y-akse skal
være. Noget siger mig at når jeg normaliserer under transformationen med 1/N
så er alle uddata-værdier mellem 0 og 1. Er dette korrekt?

--
Jacob Jensen
E-mail: jacob@etlivmedsle.dk

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 24-08-06 14:27

"Jacob Jensen" <omo@adslhome.dk> writes:

> Jeg vil gerne plotte værdierne men jeg ved ikke hvor stor min y-akse skal
> være. Noget siger mig at når jeg normaliserer under transformationen med 1/N
> så er alle uddata-værdier mellem 0 og 1. Er dette korrekt?

Nej, normaliseringen sker så den er symmetrisk.
--
Thorbjørn Ravn Andersen