Dummyskyder
Fra : bcc6437

Dato : 19-06-01 21:35

Turner-Richards dummyskyder sælges med ekstra dummyer. Brugt meget lidt.
Pris kr. 750,-

Fra : Ann K.

Dato : 20-06-01 09:44

>Turner-Richards dummyskyder sælges med ekstra dummyer
<>Hmmm - og hvad er dét så for en tingest????
Nysgerrige hilsner Ann

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 20-06-01 09:56

"Ann K." <tsars@os.dk> skrev i en meddelelse news:9gpno8$df6$1@news.inet.tele.dk...
> <>Hmmm - og hvad er dét så for en tingest????
> Nysgerrige hilsner Ann

En til at skyde dummyer med ... nej jeg forestiller mig det ... uden at vide det med sikkerhed at det er en tingest der skyder sådan nogle dimser af som hunden så kan apportere ...for jeg har nemlig aldrig set dummyer hverken løbe eller flyve rundt ... håber så at en eller anden kan af- eller bekræfte min antagelse ...
MVH Ami

Fra : Jaime Lauritsen

Dato : 20-06-01 10:56

Hej Ann & Anne-Mette..

Du har ret.. den er til at skyde dummyer ud med. Den ligner faktisk en halv
konservesdåse m. håndtag. Man sætter så de specielle dummyer ned i skyderen
og trykker af. Jeg mener der bruges en 9mm. til affyring...er ikke helt
sikker. En sådan dummyskyder kan faktisk skyde en dummy ret langt væk.

Det gode ved den er at det giver et brag "skud", samtidlig med der flyver en
genstand gemmen luften. Man bruger den til træning af jagthunde.

Det dårlige ved den er at den kræver en tilladelse hos politiet.

Jaime Lauritsen

Fra : Søren Voigt

Dato : 24-06-01 21:02

"Jaime Lauritsen" <Jaime.lauritsen@post.cybercity.dk> wrote in message
> Hej Ann & Anne-Mette..

> Jaime Lauritsen
> Dansk Retrieverklub

Hej Jamie,

Er du medlem af klubben eller har du et tillidshverv i klubben der gør at du
kan underskrive dig som DRK?

Bare nysgerrig.

Bedste hilsner
Søren

Fra : Jaime Lauritsen

Dato : 24-06-01 09:54

"Søren Voigt" <nospamsoren_voigt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej Jaime,
>
> Er du medlem af klubben eller har du et tillidshverv i klubben der gør at
du
> kan underskrive dig som DRK?
>
> Bare nysgerrig.
>
> Bedste hilsner
> Søren

Søren.....

Ja, jeg er medlem af klubben. Jeg er i region østjylland hvor jeg er
følgende:

Dressurkordinator for Århus & Hammel
Sidder i dressurudvalget
Lydigheds & Markprøveinstruktør (Til & med åben klasse)
Brugsprøvedommer
Markprøvedommer (C-prøve, begynder & åben)

Jeg har været medlem af klubben i mange år, har 2 retrievere som bruges til
praktisk jagt. Og scweiss på (hobby) plan.

Fra : Jaime Lauritsen

Dato : 24-06-01 09:59

> [...]
>

> Hej Jamie,
>
> Er du medlem af klubben eller har du et tillidshverv i klubben der gør at

Søren.....

Er du medlem af retrieverklubben

Bare vildt nysgerrig..
Jaime

Fra : Søren Voigt

Dato : 24-06-01 20:41

"bcc6437" <rbraun@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Turner-Richards dummyskyder sælges med ekstra dummyer. Brugt meget lidt.
> Pris kr. 750,-

Hej,

Hvor bor du i landet?
Jeg er interesseret og bor i Sydsjælland.
Følger der ammunition med?

Med venlig hilsen
Søren